Dat krijg je he

als je peuter van een baby bedje naar een peuterbedje gaat.

Ze kan opeens zelf uit het bed. Zoals nu… :?

Mevrouw heeft de slaapkamerdeur open gemaakt, en ik hoor haar boven lopen. Ik doe net of ik van niets weet. :wink:

Eens kijken wat er allemaal wordt uitgespookt! :mrgreen:

(maar goed dat we een stevig traphekje hebben!)

Ik hoor dat ze aan de rolluiken aan t trekken is… :think:

Wat zal er nog meer gebeuren iig geen :zzz:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Oh, geweldig… :mrgreen:

Het zal nog wel even duren denk ik, voordat ze gaat slapen… :silenced:

hihi live verslag…van een peuter op stiekume onderzoek :mrgreen: :mrgreen:

meer meer

Ik hoor gerommel en gestommel :lol: jammer dat we boven geen camera hebben hangen!

Ben heeeeeel zachtjes de trap op geslopen, en wat hoor ik, ze zit in onze klerenkast te rommelen :lol:

Wij hebben de klink omhoog dus het onderzoek beperkt zich tot de slaapkamer. In een onbewaakt moment was Lucas namelijk bezig iets bij de trap op te stapelen zodat hij over het hek kon klimmen. Tja dat risico nemen we niet.

Ik heb geen babyfoon maar een beveiligingscamera met een klein schermpje. Dat was geweldig leuk om beneden te zien wat hij allemaal deed in z’n kamer. Nu gaat het slapen goed en vertrouw ik het dus hebik hem weggehaald.

:eh: Zou ze dalijk ook meteen de was gaan strijken??

Ik hou alles haarfijn in de gaten :wink: , zit de halve tijd op de trap. Maaar die klink zal morgen ook wel omgezet worden. Eerst even kijken wat ze vandaag allemaal uitspookt! :mrgreen:

HAHAHA nou dan mag ze ook bij mij komen logeren :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

is ze nog steeds aan het rommelen???

ja ze heeft het er maar druk mee, ik ga even spieken! :mrgreen:

geweldig…

vraag je toch af wat er in dat koppie rondgaat nu…

Ehhh…niet om je te ontmoedigen :wink: , maar Mischa heeft net een heel stuk van zijn behang af lopen scheuren :? .

Toen vond ik dat gestommel boven ineens een stuk minder leuk eigenlijk… :think:

Haha grappig :lol:

Maar wel knap dat je dat zo kan. Ik was allang boven geweest en had haar terug in haar bedje gelegd. Kijken wie dat het langst volhoudt.

Toen ik op de trap zat te luisteren kwam ze me bij het traphekje roepen, en toen zag ze me op de trap zitten. :eh: :lol:

Ben weer met haar mee naar haar slaapkamertje gegaan. Even haar knuffels bij elkaar gezocht, die lagen op de waskamer (waar ook de was door een peuter was afgehaald) en weer naar bed. Ben even bij haar gaan liggen en we hebben wat gekletst. Heb haar gezegd dat ze niet meer van haar kamertje af mag gaan want dat is gevaarlijk. Tot nu toe blijft ze liggen. Ben benieuwd hoe de avond gaat lopen… :shifty:

Tamma: Dit is ook maar eenmalig dat ze mag rondlopen. Gelukkig hebben we geen behang. :wink:

mootje pas je wel op met bij haar te gaan liggen zoiets sluipt er heel stiekem in hoor strax moet je elke avond dat gaan doen een vriendin heeft dat heeeeeeel lang gehad en het duurde heel lang voor ze er van af was :?

het lijkt heel onschuldig en gezellig :inlove: en een keer kan het ook wel tuurlijk maar pas op dat gaat heeel snel zo :mrgreen: :mrgreen:

en slaapt ze al???

dromend over haar avonturen alleen boven… :mrgreen:

ze slaapt nog niet maar ligt nog wel op haar kamertje. :smiley: Volgens mij is ze nu wel fink moet van het grote avontuur. :wink:

Ik kan me voorstellen Pegje dat dat enorm vermoeiend is geweest voor je vriendin. Het is ook niet de bedoeling om het elke avond te gaan doen. Maar van het een komt het ander, dat klopt. Stiekempjes zal het er wel in sluipen als je elke avond bij haar gaat liggen.

Ha ha, er is vast een hele wereld voor haar open gegaan :mrgreen:. Hopelijk went ze gauw!

Oei Tamaar, dat is flink minder leuk :thumbdown: van je behang! Hier hebben we er nog grappen over lopen maken toen we met de grootst mogelijke precisie de babykamer aan het behangen waren. Kijk toch echt niet uit naar de dag dat het zover is :shock:.

en hoe is haar eerste nachtje gegaan??? :inlove:

Toen ik haar gezegd heb dat ze NIET meer van haar kamertje mag komen, deed ze dat ook niet! :thumbup:

En toen heeft ze lekker geslapen tot vanmorgen 9.45 uur! :shock: :dance: :dance: Dus heb ik ook lang in bed kunnen blijven liggen! :clap:

uhhhhh, mevrouw wilde vandaag NIET gaan slapen. Heel lang op haar kamertje gespeelt. Van het kamertje af, ik weer naar boven en gezegd dat ze op haar kamertje moet blijven. Net hoor ik haar weer even. Maar heel zachtjes. En toen niks meer. Dus ik zachtjes gaan kijken…LIGT ZE WEER OP DE GANG TE SLAPEN!!! :lol: :mrgreen: Heb maar gauw een dekentje gepakt en haar toegestopt. Manlief is naar de bios vanavond (transformers :roll:) en ik kan haar nu niet meer zo goed tillen. Dan zo ze echt wakker worden.

Dan moet ze maar even blijven liggen tot dat papa haar in haar bedje stopt. :lol: