Dat is toch leuk van de postcodeloterij....

Ik kreeg net een brief in de bus van de postcodeloterij, waar we al jaren aan mee doen en behalve een badhanddoek en twee keer een klein bedrag nog nooit iets gewonnen hebben. In de brief staat dat elke deelnemer een gratis led-lamp mag ophalen bij de Albert Heijn. Ter waarde van 25.99 euro! Wat een bedrag zeg.

Heb ik ook gehad die brief

wij hadden net ook 2 in de bus

ik kreeg die brief ook vandaag, net zoals veel post van de postcodeloterij, op naam van de vorige bewoner die al sinds 2000 hier niet meer woont… ik heb dit al zovaak gemeld, maar het blijft aan de gang.

Nu vraag ik me al een poosje af, wat als op deze postcode een prijs valt? staan ze hier aan de deur hahaha.



maar goed, ik denk dat ik die lamp wel ga afhalen, maar het voelt een beetje raar.

@marloes vip wrote:

Er was laatst een stel op televisie die ook nog een lot op hun oude adres hadden maar die wonnen wel mooi 12.500 euro!




ah zo, dan staan ze hier aan de deur, maar moeten dan die oude bewoners gaan proberen te achterhalen? Waarom doen mensen dat eigenlijk, een lot houden op het oude adres? Is toch raar of niet?

Ik kreeg die brief net ook… toch aardig van de postcodeloterij. Ik ga hem zeker halen!

@marloes vip wrote:

Er was laatst een stel op televisie die ook nog een lot op hun oude adres hadden maar die wonnen wel mooi 12.500 euro!




Als je verhuisd mag je op je oude postcode blijven meespelen. Je krijgt de post dan wel op je nieuwe adres.

Ik had liever de 29 euro :oops:

@Danielle_M wrote:

@marloes vip wrote:
Er was laatst een stel op televisie die ook nog een lot op hun oude adres hadden maar die wonnen wel mooi 12.500 euro!




Als je verhuisd mag je op je oude postcode blijven meespelen. Je krijgt de post dan wel op je nieuwe adres.




zij dus niet… wat zouden jullie doen, de lamp gaan halen of de brief maar weer eens terugsturen?

Ik had al iets van een half jaar geleden gehoord dat we een lamp zouden krijgen maar daarna nooit meer iets van vernomen. Wij kunnen er dus twee ophalen. WIj hebben al veel spaarlampen - maar ik kan vast nog wel twee plekjes verzinnen waar we nog wat kwijt kunnen.

Wij spelen ook mee met onze oude postcode en met de nieuwe. Dubbele kans (op tot nog toe niks :lol: )



Wij hebben 1 lamp gekregen, misschien volgt de 2e nog? :think:



Ik zou de lamp gewoon ophalen, en dan de postcodeloterij bellen dat die mensen niet meer op het adres wonen. (ik heb al zoveel instanties gebeld voor de vorige bewoner, we bleven maar post krijgen) :roll:

Wij hebben ook een brief gekregen.

Die mogen we ophalen in een ah in de meest onveilige plek hier in de omgeving :wall:

Een onveilige omgeving Lous?In Nederland zo erg, dat je er geen boodschappen zou gaan doen, omdat het onveilig is?

@Nicje wrote:

Een onveilige omgeving Lous?In Nederland zo erg, dat je er geen boodschappen zou gaan doen, omdat het onveilig is?




Ehm ja, ik zou daar geen boodschappen doen als ik er niet PERSE moest zijn. Dan kies ik liever 1000 andere winkels…



Maar zelfs bij mij om de hoek bij het winkelcentrumpje is het na 18 uur niet fijn om te lopen hoor…



Ach het is beter geworden toen er op klaarlichte dag 2 mensen werden doodgestoken, meer politie enzo…Maar nog steeds kom ik er alleen in de ochtend…



Verder ben ik niet bang in mijn buurt hoor, echt niet. Maar ik ontwijk wel sommige plekken of tijden…



:slight_smile:

Oeh, vrij naief van mij, maar ik dacht dat het in Nederland wel meeviel… :shifty:

Hier in het boerse Brabant gelukkig niet van die ‘enge’ buurten.



Dus dat wordt in alle vroegte jouw lamp ophalen dus :lol:

Je hoeft niet persé naar de vestiging die op de bon staat hoor, je kunt ook naar een andere vestiging. Staat op de bon.

@Jenni wrote:

Je hoeft niet persé naar de vestiging die op de bon staat hoor, je kunt ook naar een andere vestiging. Staat op de bon.




oh thanks…Dan ga ik dat zeker doen… :thumbup:



Het is overigens niet dat ik doodsbang ben daar hoor Nicje, maar het is gewoon niet een gezellige buurt… 8)

@Madre wrote:

@Jenni wrote:
Je hoeft niet persé naar de vestiging die op de bon staat hoor, je kunt ook naar een andere vestiging. Staat op de bon.




oh thanks…Dan ga ik dat zeker doen… :thumbup:



Het is overigens niet dat ik doodsbang ben daar hoor Nicje, maar het is gewoon niet een gezellige buurt… 8)


Plus Veligheid voor Alles…zelfs voor een gratis lamp!



Ik kan me nog herinneren dat ik in Breda nog rustig om middernacht alleen in een park kon zitten als ik weer eens niet kon slapen. Maar dat was toen ik 19 was.

O was het dus iets leuks…



Zodra ik iets met postcode loterij erop lees dan gooi ik hem gelijk bij het oud papier, nu maar hopen dat ik hem niet heb verscheurd…



ff checken…

@Goudvis wrote:

O was het dus iets leuks…



Zodra ik iets met postcode loterij erop lees dan gooi ik hem gelijk bij het oud papier, nu maar hopen dat ik hem niet heb verscheurd…



ff checken…




???



Ben je lid van pcl?

Want dan ga je die post toch niet zomaar weggooien?