Dat is niet de échte Sinterklaas!

Ja, mijn kleine jongen wordt groot, hij is 7, zit in groep 3 en hij weet het nu zeker, er is 1 echte sinterklaas, dat is de sint die hij bij het sinterklaasjournaal ziet.

We kijken nu naar de film ‘het paard van sinterklaas’ en daar zag hij direct dat die sint niet de echte was, want hij heeft een andere stem en een andere neus!

Als de sint geen diamanten op zijn muts ( :lol: ) heeft en ook geen diamantenring dan is het niet de echte :snooty:



De volgende stap zal dan wel zijn dat ie doorkrijgt dat wij al die kadootjes kopen :think:



Ik ga het hem niet vertellen, maar als hij het vraagt, heeft het geen zin meer om eromheen te draaien toch?

dat is ook mijn houding, als ze vraagt dan zeg ik het wel, maar ga het niet zomaar zeggen…



dat er een echte is en een boel anderen vind emma vrij logisch, kan toch ook niet dat je alles alleen doet

wat gaat het dan in ene hard he

heerlijk zulke uitspraken :lol:

Tja, Yoni kwam er van de zomer zelf al mee. Volgens haar kon het niet, Sinterklaas. Ik vond het wel jammer, ze had van mij nog wel een jaartje mogen geloven. Maar als ze er rechtstreeks om vragen en zelf al twijfelen ga ik niet liegen. We hebben haar wel verteld waar sinterklaas vandaan komt en uitgelegd dat het een mooi spel is die we wel blijven spelen, ook voor haar. Ze speelt het nu heel mooi mee, ook wel weer heel leuk om te zien. Gelukkig geloofd Anyk nog onvoorwaardelijk :mrgreen: