Dat ene liedje.............

Toen Chris nog een klein Chrisje was, en zoveel moest huilen, liepen we hele avonden met hem door de kamer, met op de achtergrond het nummer “Colorblind” van The Counting Crows… Chris op onze arm, huilen, en wij huilden met hem mee… Hij had zo’n verdriet (en pijn bleek achteraf) dat hij niet anders kon dan huilen… Van het rondlopen en het liedje werd hij altijd langzaamaan rustig…



Chris was afgelopen vrijdagavond nog even beneden voor zijn laatste shot antibiotica vanwege zijn oorontsteking en hij had nog wel trek in een beetje fruit… Ik hem in zijn stoel voor mijn neus geparkeerd terwijl ik op de bank zat, tv te kijken… Ik keek naar de film “Cruel Intentions” op tv… Met onder meer Reese Witherspoon, Sarah Michelle Gellar en Ryan Phillippe… Bij een hopeloos mooie scene van Reese en Ryan wordt ineens dat nummer Colorblind ingezet… Chris draait zich resoluut om en heeft drie minuten onafgebroken zo gezeten… Muisstil zat hij, en het was onmogelijk om zijn aandacht te trekken…



Ik vond het zo bijzonder dat hij dat nummer herkende… En daarna wilde hij gelijk kroelen met mij… Want ik zat ondertussen met natte ogen, want Colorblind is zo ontzettend ons nummer… Van Chris en mij… :inlove:

hey wat leuk yolanda, ik geloof meteen dat ze dat herkennen.

het zal wel een speciaal moment zijn geweest :!:

mooi is dat he,

liefffff :inlove:



bijzondere dingen zijn dat he?

Ooo meid ik zit met een brok in mijn keel je stukje te lezen.

Wat zijn dat toch prachtige momenten he…

Wat lief zeg!!!



Idd. daar krijg je een brok van in de keel.



:-*

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

ik hou het nog net droog :wink:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

mooi!

Ontzettend moooi, ook hoe je het verteld, dat gevoel dat jullie gehad moeten hebben is dan ontzettend fijn en echt voor jullie samen, een heerlijk geniet moment,



:-* bianca81

Wonderlijk he, dat geheugen van die kleintjes. De oudste van mijn zus (nu 11) herinnerde zelfs als baby liedjes die ze in de buik tijdens de zwangerschap heeft opgevangen. Ze was altijd heel makkelijk stil te krijgen met de begintune van GTST :lol: !

Ja, grappig, dat had Chris dus ook… Ik draaide in de auto altijd redelijk hard Evanesence… En toen Chris voor het eerst bij mij in de auto meeging, en ik die cd aanzette, ging ie me ook heel indringend aankijken… Hij was ook weer gelijk stil en trok z’n beentjes op en ging ontspannen…



Heel bijzonder dat geheugen… En de link die ze leggen met de muziek… Dat ze zich daar veilig bij voelden…