Darmkrampjes na 4e voeding van de dag

Jim heeft de laatste dagen opeens na de fles van 19.00 uur last van krampjes en is dan een tijdje ontroostbaar, behalve als ik hem als een aapje op mijn arm neem. Na een uurtje is het dan over. Gisteren heb ik hem meteen cinababy gegeven en toen ging het beter en vandaag viel het ook mee. Maar ik vraag me of hoe het nou komt dat hij de rest van de dag eigenlijk nergens last van heeft en bij deze voeding wel, iemand die daar ervaring mee heeft?

Tante soesa wat is Cinababy??

Ik kan je verder niet helpen want Kitana heeft eigenlijk net hetzelfde.

Tussen haar 2 laatste voedingen door is ze heel ontroostbaar.

Kind & Gezin zegt dat dit gewoon een weenuurtje is.

Annick cinababy is een homeopatisch middeltje van VSM maar ik weet niet of jullie dat in België kennen. Zijn huiluurtje heeft hij trouwens van 18.00 tot 19.00 uur. Dan zijn flesje. Maar hij heeft nu gewoon echt buikkrampen, is flink aan het overstrekken en alleen te troosten als ik hem dus op zijn buikje draag…

Het is heel normaal dat kindjes zo na het avondeten last krijgen van een huiluurtje.

Lana had hele erge krampen 's avonds en 's nachts. Ook altijd vanaf 19/20 uur.

Cinababy hebben we hier ook geprobeerd, maar werkte niet. Ook venkelthee geprobeerd, ook dat werkte niet. Het enige wat er werkte was of een lekker warm bad of een lekkere douche met de kleine.

Kitana heeft dit ook als ze buikkrampen heeft wil ze eventjes op haar buik liggen

Het hoort er eigenlijk een beetje bij. Veel kindjes krijgen 's avonds last van krampjes. Wat bij de een helpt kan bij de ander helemaal niks doen. Dus ik zou zeggen, probeer gewoon wat dingen uit. Denk niet na een dag dat het niet werkt, want dat kun je pas zeggen na een paar dagen. Ik kreeg de tip om de flessen te maken met slappe rooibosthee in plaats van water. Ik ben overgestapt op bar le duc en ondanks dat we toch heel zacht kraanwater hebben hier werkte het prima.

En de krampjes verdwijnen meestal na de eerste drie maanden. Nog even doorbijten dus. Succes ermee.