darmkrampjes,help!!

Boaz heeft al 1 week last van krampjes maar de laatste 2 dagen eigenlijk erg heftig. Hij heeft net 2 uur liggen krijsen van de pijn. Als we er maar een hand op zijn buikje leggen dat gilt hij nog harder. Rooibosthee helpt niet en we zijn sinds 4 dagen begonnen met abc Dolphius maar tot nu toe nog geen resultaat. Boaz krijgt nu Friso Extra 3 schepjes en 1 schepje Friso normaal en 130 cc water( juist extra water zodat het niet te dik is). Wat balen is dat ik het cb niet eerder kan bellen dan maandag voor advies. Zou ik over kunnen stappen op Friso Comfort? Mengen met Friso Extra is geen optie omdat dat niet kan? omdat het dan te dik wordt? Dit heb ik ook maar gehoord hoor. Wie kan me helpen?

misschien kan je een bfree fles proberen is speciaal tegen krampjes

ik heb de Difrax fles, die zou toch ook tegen krampjes zijn?

kuzzz

Ja hoor dat klopt, ik gebruik ook de kromme fles van Difrax. Hier heb ik een hele poos venkelwater gebruikt. Ik deed als ze krampjes had 3 cc in de fles erbij. Dat werkte hier als een trein.

Lana had ook zo ontzettend veel last van krampjes. Ben de Difraxfles gaan gebruiken in combinatie met Friso Comfort, dit op aanraden van de ha omdat Lana ook bloed in haar ontlasting had.

Na 1 week de comfort te hebben gebruikt waren de krampjes over. Heb met 6 maanden nog een keer gewoon gebruikt, maar het was direct raak met de krampjes. En dat terwijl ze met de bijvoeding weer nergens problemen mee had.

Bij ons heeft ABC Dophilus echt heel goed geholpen.

Even blijven proberen, het duurde bij ons een weekje voordat we resultaat merkten…

Sterkte ermee!

Ik heb ook werkelijk alles geprobeerd, maar uiteindelijk is het vanzelf overgegaan.

Ik wilde toen ook een oplossing en niet horen dat het vanzelf overgaat… dus ik weet hoe vervelend het klinkt, maar het gaat echt over.

En wisselen van voeding maakt het er niet beter op, is mijn ervaring.

Sterkte ermee! :hug:

Kan je niet echt verder helpen wil je alleen een tip geven geef nooit friso extra en comfort in een fles samen!

Dit gaat echt met mekaar in conflict in de darmen en maag.

Heeft hier even geduurd eer ik erachter was maar gaf echt megaproblemen(dat wil je echt niet weten).

Je kan proberen je kindje gewone melk te geven en die verdikken met johannesbroodpitmeel (is wat in comfort zit)!

Sterkte meid!!

groetjes gwen