darmkrampjes bij een bijna dreumes

Reno heeft een moeilijke start gehad. Na bijna 8 maanden kwamen we er achter

dat hij koemelkallergie heeft en nu blijkt dat hij ook een glutenallergie heeft.

Hij zit op een speciaal dieet maar toch reageren zijn darmen overal heftig op.

Hij ligt dan de hele nacht te kreunen en af en toe echt te huilen.



Mijn vraag is of het nu nog zin heeft om 'm bijv. ABC dophilus of orthiflor start te geven.

Of is dit echt alleen geschikt voor hele kleine kindjes?

Het is misschien wel beter voor zijn en mijn nachtrust :wink:

:hug: arm ventje.

Y.uri had ook een meervoudige voedselallergie en zo’n buikpijn altijd :frowning: dus weet wat je doormaakt.



Bij ons echter bleek achteraf dat als hij ondanks zijn dieet toch buikpijn had hij op de een of andere manier toch iets binnen kreeg waar hij niet tegen kan.



Dwz door middel van kruisbesmetting(vies mes, vieze handen, vies bord oid) of iets anders op het gebied van voeding wat nog niet geëlimineerd was.



Loop je bij een allergoloog? Zo ja dan aangeven en uit allergietesten kan zij uitzoeken waar hij nog meer niet tegen kan.



Succes!

In februari moeten we weer naar het ziekenhuis en dan gaan ze testen.

De dietiste is wel aan het kijken of we eerder terecht kunnen omdat alles zo moeizaam gaat.



En tot die tijd probeer je zelf maar wat :wink:

ik duim dat je eerder terecht kan :pray:

Wij hadden ook een wachttijd van 6 wkn voor we voor het het eerst terecht konden bij de allergoloog.



Ja het blijft proberen en aanmodderen idd.



Y.uri was allergisch voor koemelk,ei, soja,tarwe, tomaat, paprika, aardappel, wortel, spersieboon, bloemkool ehhh :think: volgens mij was dat het wel… :roll: :oops:



Misschien kun je daar nog iets mee :wink: Dit zijn namelijk veel voorkomende allergiën bij babies en jonge kinderen.