Daphne ziek

daphne is zo zielig, en zo ziek, vannacht begonnen met overgeven en nu nog steeds af en toe een beetje, omdat ze zeg maar helemaal leeg is komt er alleen steeds gal… zielig :cry:



eten en drinken blijft er nog in…

Ooo, wat sneu… Het heerst wel he…?? :? Stop haar maar lekker onder de dekens, of lekker bij jou op de bank, en geef haar maar een dikke knuffel van mij… En maar hopen dat ze Myrna niet aansteekt…



:-*

ik hoop dat het een buikgriepje van 1 dag is ofzo…

en dat ze morgen weer een stuk beter is…



we zouden vanmorgen gezellig de stad in, maar dat ging nu dus niet door…



zij ligt lekker op de bank en ik met laptopje ernaast :mrgreen:

dus eigenlijk is het ook wel weer lekker dat ze ziek is :silenced:



beterschap daphne, word maar gauw weer beter :-*

Beterschap voor Daphne. Jammer dat jullie uitstapje niet doorging.

Er heerst bij ons ook buikgriep, maar meer met diarree gepaard.

Ach, Myrthe is ook net ziek geweest (zie topic “Myrthe is ziek”). Hoorde van andere kindjes van Daphne’s leeftijd ongeveer die er in een dag vanaf waren. Als het ook datzelfde maag-darmvirus is, zal het bij Daphne dus vast snel over zijn!

Beterschap voor je meisje!

:-*

Sanne

@hedwich wrote:

dus eigenlijk is het ook wel weer lekker dat ze ziek is :silenced:




ik snap wat je bedoelt :-



voor het eten had ze nog wat gedronken, en bij het eten war yoghurt…



half uur later kwam het er allemaal weer uit, ze had nogal veel gedronken want ze natuurlijk ook wel weer dorst… :sick: heb genoeg kots gezien vandaag…



hoop niet dat het besmettelijk is zeg, we waren net allemaal weer een beetje op de been van het vorige griepje…



Gek kind is het ook, heeft ze alles eruit gegooid, vraagt ze direct daarna doodleuk om snoepjes :shock: en een verdriet toen ik zei dat dat niet kon, net overgegeven blablabla…



ik zeg mama weet het wel, ziek zijn is helemaal niet leuk he? :-


Als je morgen weer wat beter bent en je buikje is weer rustig mag je morgen het snoepje van vandaag erbij hebben :wink:

Vandaag gaat het weer heel goed, ze eet weer lekker en voelt zich weer goed…



wel snel moe nog, dus ze ligt nu lekker op de bank met een dekentje, drinken en boekjes erbij, dvd-tje aan…

die valt straks wel in slaap :wink:

fijn dat ze is opgeknapt !!!



xxxxx voor daphne !!!

Onze beterschapswensen hebben geholpen, zie ik :wink: !