Dameslaarzen welke absoluut warm en mooi zijn! (Geen Uggs)

Welk merk moet ik dan hebben ?

Wat is hot & hot ?



Ik heb in mijn laarzen (heb 3 paar) steenkoude voeten
!

Oh ik wacht ook in spanning af… Ik werd al een beetje geneigd maar aan de uggs te gaan, maar ik vind ze zooo lelijk.

Sloffen zelfde verhaal, als iemand tips heeft?!

In mijn laarzen van Via Vai (paar zwarte en paar bruine) heb ik altijd warme voeten (zelfs vorig jaar met hier -18 op de teller :o ). Maar dit zijn volgens mij verder geen speciale laarzen (thermo of zo, als dat bestaat) als je die soms zoekt :think:



Die uggs… Bij anderen staan ze soms best aardig maar ik zal ze zelf niet aandoen :sick: . Ik heb een paar neppers voor thuis en binnen als sloffen :shifty: maar ermee naar buiten? No way! :hand:

Ik heb hele mooie Uggs aangehad. Mooie Uggs, kan dat dan ? Deze wel, alleen pasten ze me helaas niet :frowning: Ze zijn héérlijk warm.



@crien wrote:

In mijn laarzen van Via Vai (paar zwarte en paar bruine) heb ik altijd warme voeten (zelfs vorig jaar met hier -18 op de teller :o ). Maar dit zijn volgens mij verder geen speciale laarzen (thermo of zo, als dat bestaat) als je die soms zoekt :think:


Ik heb ook een paar bruine van Via Vai en daar krijg ik ijsklompen in :(

thermo sokken aan ?? :mrgreen:



zeker weten warme voetjes… :thumbup:

@Karin2 wrote:

Ik heb ook een paar bruine van Via Vai en daar krijg ik ijsklompen in :frowning:




Joh, meen je dat nou? Wat zonde! Ik heb dit jaar een paar zwarte Tamaris bijgekocht maar volgend jaar weer snel terug naar Via Vai. In die Tamaris heb ik veel minder warme voeten dan in die van Via Vai.

Als je koude voeten in laarzen krijgt, zijn ze te krap bij je voeten. Dit is me uitgelegd in de schoenenzaak ooit.

Dubarry? :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Supermooi… :inlove:

Hier ook 1 die koude voeten heeft, maar daar helpt geen wijder/grotere schooen of thermosokken tegen helaas. Heb alles al geprobeerd. Ik heb het maar geaccepteerd dat ik 's winters ijsklompjes heb.

Oh Fai, die schoenen… nee niet echt mijn smaak :silenced:



Vind ze gewooon ECHT niet mooi, vind ze eigenlijk lelijk :shifty:

@Debbie & Lana wrote:

Oh Fai, die schoenen… nee niet echt mijn smaak :silenced:



Vind ze gewooon ECHT niet mooi, vind ze eigenlijk lelijk :shifty:






Hihi… kan toch… :-*



Maar goed, zoiets… warm, comfortabel en toch modieus… maar geen UGGS… dan kom je denk ik op Dubarry uit… (zou ik dan doen) :mrgreen: :inlove:

dr martens laarzen vind ik ook mooi.

zit ik ff via google te snuffelen naar laarzen kom ik volgende plaatje tegen:



hier ook altijd koude voeten… ongeacht hoe groot of klein schoenen/laarzen zijn.

Enige wat werkt zijn thermosokken :oops:

Zijn van die hele dunne die je aan moet trekken als je voeten warm zijn, gewone sok erover en klaar ben je.

@Mich@ wrote:

zit ik ff via google te snuffelen naar laarzen kom ik volgende plaatje tegen:









Lekker toch… een blondje in rode hoge laarzen… :inlove: :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol:



in dr martens krijg ik helemaal ijstenen…

Ik heb weleens uit een outdoorzaak wandelsokken met wol erin gekregen (a 20 euro :shock: ) en die houden mn voeten wel warm… Maar als ik flink fiets ook weer zweterig :shifty:

Ik heb laatst iets neiuws gekocht van Hansaplast. warme voeten creme.

Je moet het niet te dik smeren, want dan voelt het niet meer aangenaam, maar als je een dun laagje op je voeten smeert, dan krijg je lekkere warmen voeten :mrgreen: .

Of zelfgebreide sokken, daar krijg je ook heerlijke warme voeten in :inlove: