Dameskostuum (broek/jasje) waar?

Hoi allemaal,



Voor mijn werk moet ik er regelmatig jasje-dasje-zakelijk uit zien.

Meestal koop ik rond Kerst bij de normale kledingzaken wat.

(jasje/pantalon/bloesje)



Nu ben ik echt toe aan een nieuw setje maar ik kan niks vinden… (ook op internet bij de grootste online winkels niet)

Ik zoek een langer jasje (over mijn dikke kont) en een mooie broek.



Iemand de tip?



groeten

muts

Weet je zeker dat ze bij whekamp, neckerman en otto niets hebben??

Ik meen mij te herinneren dat ze altijd van dat soort kleding hadden.

Ik weet niet of de catalogus uitgebreider is dan de online-winkel, nee dat zou toch raar zijn?



Anders bonpri misschien of H&M online.



succes in ieder geval!!

Hennes heeft ook leuke pakken !

En Mexx ook :thumbup:

Neckermann heeft wel een zakelijke collectie hoor. Heb er zelf ook wel eens een pak gekocht.



Het heet collectie Chalice.

bonprix! en dan is het nog niet duur ook!

of de Duitse modehuizen… Bader en Klingel

@klavertje4 wrote:

bonprix! en dan is het nog niet duur ook!




nee bon prix is niet duur idd,maar dat is in de kwaliteit goed terug te merken…wat een bagger is dat zeg :thumbdown: een paar keer wassen en het gaat al pluizen of word lelijk

geen last van hier!! het blijft hier echt mooi!

Voor zoiets zou ik naar de Bijenkorf gaan, heel veel merken bij elkaar, van hip tot tuttig. En dan een hele middag ervoor uit trekken.



Of misschien bij WE? Ik ben er lang niet geweest, maar vroeger hadden ze ook wel dat soort dingen.

Bij de H&M hebben ze vaak leuke kleding, maar ook niet altijd :naughty:

Bij Esprit, We, V&D en bij Lady Sting.

Promiss heeft ook vaak leuke en mooie combi’s

Ik slaag heel erg vaak bij Steps voor dat soort dingen.



Maar Mexx heeft inderdaad ook vaak wat moois hangen.

Ik heb een keer een heel mooi pak gekocht bij Vanillia.

Ik koop mijn zaken pakken etc, vaak bij Esprit, merk dat ik daar wel erg vaak slaag dus loop er vaak ook even binnen als ik niet direct iets nodig heb. Mochten ze dan wat hebben hangen dan neem ik het vast mee :slight_smile:

Oh, enneuh, PS: Je dikke billen kan je het beste camoufleren door een jasje te kopen dat halverwege de bil komt. Zo verleg je het accent naar je taille en maak je je silhouet langer waardoor je weer slanker lijkt :mrgreen: Te lang jasje maakt je korter en dus “dikker”. Te kort jasje accentueert juist de bilpartij (iets dat jij duidelijk niet wilt :wink: )

Bedankt allemaal voor het meedenken…

alleen zijn deze allemaal bekend en kan ik daar dus niet zoveel vinden…

De ‘gewone’ merken houden echt geen rekening met mijn ‘rondingen’

online is het momenteel ook treurig gesteld met keuzes…

Behalve Bader maar die vind ik dan meteen weer zo ‘oud’



Nog meer tips?

ik zie dat je in best woont: ik neem aan dat je dan in eindhoven shopt :wink:



als je wilt kan ik je wel een keer rondshowen in winkels waar je anders nooit zou komen, maar waar ze wel héél mooi spul hebben, en eventueel aan jou maat aanpassen.



ligt aan je budget of je NU of in de opruiming gaat, maar ik ga vaak b.v. naar Gimbrere of Purdy in de uitverkoop :angel:

Tegenover de ingang van de Hennes bij de fontein zit ook een wat sjiekere winkel die in de uitverkoop heel mooi spul heeft voor een schappelijke(re) prijs. ( josefine&co enz) en boven daar zit ook zo’n winkel.

En nee, ze hebben zéker niet alleen oud en truttig :angel:



edit ik heb maat 44/46 en slaag altijd…

edit edit: ga ook eens kijken bij Jackpot! ( tegenover van Haren)



als je wilt ga ik zo me je mee 8)

Bon’Aparte vind ik vaak ook heel leuk! (online/catalogus)



Gerry Weber heeft vaak ook mooie kleding, niet goedkoop, maar wel goede kwaliteit. Ik had voor mijn vorige werk veel pakken van Gerry Weber.

precies hazze! en dus daarom in de uitverkoop 8)