Dames, wat is je maat ?

36… soms 34… soms 38…

meestal 36…

broekmaat 46 en bovenmaat 50.

maar ben nu begonnen met afvallen… tenminste ben net een dag bezig, maar ik hoop dus terug te kunnen naar 40

@faizaa wrote:

36… soms 34… soms 38…

meestal 36…




Wow, heb jij gewoon 3 collecties in die maten in je kast?

:lol: :stuck_out_tongue:

Hier maat 50 -52 was voorheen 56- 58 :wink:

46 :oops:

48 :smiley:

maat 40

Ik heb ook 2 maten. 46 van beneden en 48 van boven.



Ben nu 12 kg kwijt en gisteren tijdens het winkelen de m&s binnen gelopen en een maat 46 aangepast en die paste!! :dance: 48 zit me nu allemaal te groot dus gaat de goede kant op! Alleen de bovenmaat, ggrrr die buik wil er nog niet af. :wall:

Boven 42/L en onder 44/XL



Ik heb 44 ingevuld.

36



Ik hoop na deze zwangerschap een 38 over te houden, dat vind ik bij mezelf mooier.

40-42

maat 36

Maatje 40 heeeel soms 38

Ik heb 50 ingevuld aangezien ik daar het meest in koop.



T-shirts, blouses, vestjes, jurkjes, rokken enz… allemaal 50.

Topjes in de zomer 48 en broeken helaas altijd 52 en dan moet ik de taille innemen aangezien ik taille maat 48 heb en heupmaat 52… erg fijn :liar:



En ik ben trots op maat 50 omdat NIEMAND dat verwacht als ik vertel hoe zwaar ik ben… ik weeg normaal 125 kilo en nu 128 zwanger en wel.

Maar meestal dragen vrouwen dan al wel 54 of 56…



Dus tja. :wink:

ik heb 40 in gevuld, maar heel soms heb ik ook wel eens 38

ik heb ook 40 ingevuld.



van boven heb ik meestal 36/38.

maar van onderen moet ik echt 40 soms 42, en dat alleen omdat het anders bij mn buik niet past :frowning:

Buik 34, bovenlichaam 36, benen en kont maat 38. Hoezo lekker in verhouding :wall: Ik heb voor 38 gekozen :slight_smile:

Boven mt 38-40, onder 42…dikke bovenbenen, smalle taille: erg handig :wall: :liar:



Ik heb 42 ingevuld

44 momenteel.

Wil er wel een kilo of 8 af, maar dat wil ik al een tijdje :roll:



Voorheen lichter geweest, maar nooit kleiner dan maat 42 broeken, omdat die hoe dan ook anders niet over mijn heupen kunnen :think: (dit was ook al zo in een pre kind/ eerst divisie sport tijdperk en toen was ik toch echt 20x strakker als nu :mrgreen: ).

Dan heb ik dus wel een enorm wijde taille, want daar zit nogal verschil in… dus dat is een nadeel als ik nu weer ga afvallen… dan kunnen de broeken wel 1 maat kleiner, maar zit ik direct weer met het tailleprobleem (en heupbroeken met maatje 42 vind ik er zelf niet uit zien, bovendien vind ik het niet lekker zitten, dus dat is ook geen oplossing).

afhankelijk van de kleding, wisselt het tussen de 34 - 36- 38

Ik heb 36 ingevuld in de pol