Dames maillot/legging waar te koop?

Ik ben op zoek naar een gebreide zwarte damesmaillot/legging. Ik heb al vier gekocht bij verschillende winkels: Henk ten Hoor, Scapino, en twee bij Ter Stal. Deze konden allemaal weer terug, omdat ik ze maar tot halverwege mijn bovenbenen krijg ongeacht de maat (ik ben niet superslank, maar zo vreselijk dik nou ook weer niet… :? ). Volgens mij komen ze allemaal uit dezelfde fabriek, alleen met een ander labeltje erop. Hema heeft ook niks, dat zijn voornamelijk leggings van pantystof.



Waar kopen jullie maillots/leggings voor jezelf?

legging:

Ik heb nu van de HenM online besteld dikke stof maat xxl

Draag normaal een 44 maar deze vielen vrij krap



Van de bristol heb ik ze ook.

Maat xl



Van de didi maat xl



Dan heb ik nog een tregging van de steps maat 44

Ulla popken ? de kousen die gaan ook vaak makkelijk aan ook makkelijk voor mensen met lange benen :thumbup:



en Bonnie doon?

Maillots draag ik niet, maar leggings koop ik altijd bij Esprit en miss Etam :thumbup:

action?? daar haal ik die zooi allemaal!

Bedankt voor de tips, ga ik daar eens kijken!



Vreemd, hoor. Ik ben niet lang, 1.74 m. Heb geen lange benen, ze zijn eerder aan de korte kant. En ik heb maat 44, dus ook niet extreem aan de maat. En toch krijg ik die krengen niet hoger dan halverwege mijn bovenbenen. :wall:

Hema

Maar ik heb maat 38/40 en koop toch echt maat 46-48 meestal hoor. Geldt ook voor panties. Anders snijden ze enorm :roll:

Of H&M, daar neem ik dan L van.

Hier zelfde probleem.

Ik haal ze zelf bij de Miss Etam, Promiss of Shoeby.

Ik heb hele lekkere, warme zwarte thermo-leggings van de Shoeby vandaan gehaald. Alleen moet je wel een maat groter nemen. Ik heb normaal M, maar moest er mee terug omdat ze te krap waren. L zit perfect :thumbup:

Ik heb ze bij Zeeman gevonden! Allerlei verschillende kleuren, grotere maten, voor maar €3,50. Heb maat 48-50 gedaan in zwart en bruin, terwijl ik normaal maat 44 heb. Deze zaten nog niet ruim, het was nog flink sjorren om ze omhoog te krijgen. Maar ze passen! :slight_smile: