Daje uit Dolfinarium....parkeren?

Mijn moeder is ernstig ziek en nu ze op dit moment stabiel is, wil zij graag eens naar het Dolfinarium.



Mensen hier uit de omheving Harderwijk? Of mensen die vaak in het Dolfinarium zijn geweest?



Ik kan me namelijk herinneren dat we ooit eens moesten parkeren op een veldje buitenaf en vervolgens met een treintje naar het park.

Is er geen andere parkeermogelijkheid?

Ik voorzie hier wat problemen met rolstoel en kinderwagen.

Is er een mogelijkheid om dichterbij te parkeren, ergens in een wijk?



Is er intussen iets veranderd en gewoon parkeerplekken bij het park zelf?



Mijn ouders hebben een invaliden-parkeerkaart.

Wij zijn er een paar weken geleden geweest. Als je de borden P volgt, kon je idd op een parkeerterrein, dan moet je met het treintje. Maar toen we bij het dolfinarium aan kwamen, kon je daar ook gewoon parkeren. Ik zou dus naar het park zelf rijden!



Veel plezier, maar heel veel sterkte met je moeder :hug:

Ik zou ook naar het park zelf rijden. Meestal zijn daar de minder valide plaatsen. Anders gewoon even het info nummer bellen die weten het sowieso. Mocht het niet kunnen kwa dichtbij parkeren dan kun je altijd iedereen laten uitstappen en dan 1 iemand die goed ter been is de auto laten parkeren.

Bij het dolfinarium heb je zelf hele grote p-plaats… maar das ook meteen voor de boulevard/stad ed… dus als het druk is dan is er gauw geen plek… en volgens mij moet je dan bij zo’n parkeer automaat betalen dat gaat per zoveel minuten dacht ik…



woon daar in de buurt maar kom der nooit… als wij op zondag naar de boulevard of terras gaan dan parkeren wij hem zelf in de garage van de dirk van de broek (das namelijk gratis op zondag)… maar dan moet je wel een stukje lopen door de stad (dus geen optie ws voor jullie)

Mijn moeder had ook een invaliden-kaart ik mocht die gewoon gebruiken in mijn auto…



Dus we konden overal dichtbij parkeren…



Even het info nummer bellen, dan weet je vast meer…



Succes ook met je moeder… :-*

Parkeren voor hele dag kost ook bij het dolfinarium zelf 7,50 (geloof ik)

Iig dit was deze zomer nog wel zo :wink:

je wordt idd geleid naar een aparte parkeerplaats maar wij hebben die ook

niet gevolgd maar gewoon naar het park gereden, prima te doen en meer

als genoeg plek

@babs83 wrote:

je wordt idd geleid naar een aparte parkeerplaats maar wij hebben die ook

niet gevolgd maar gewoon naar het park gereden, prima te doen en meer

als genoeg plek




En is het dagtarief daar ook 8 euro?

Dat zou echt superfijn zijn als dat dichtbij is. Ik denk dat we dat maar proberen, we kunnen altijd nog terug naar dat treintje.



Bedankt voor jullie reacties!

Altijd voort park geparkeerd… niks met een treintje

zorg wel voor contanten a 8 euro…want je kan niet pinnen bij het parkeerveld aan het park… waar ik overigens ook gewoon heb geparkeerd… was vlakbij. Gewoon zorgen dat je er optijd bent :wink: