dagje zee

wij willen met het ov morgen een dagje naar zee.



Waar is een mooi zandstrand, niet afgeladen druk, wel hier en daar horeca, zodat mijn jongens van 8 en 2 heerlijk aan de zee kunnen spelen?



Scheveningen dachten wij al aan, maar dat is denk ik best druk, of niet? Zoutelande vind ik geweldig, maar met OV niet handig. Vlissingen wil mijn man niet (waarom kom ik niet achter).

Volgens mij kun je met OV wel in Zandvoort komen. Is aardig rustig.



vlissingen kan k me wel wat bij voorstellen, maar dat is zoo persoonlijk (en heeft met smaak te maken).

Ik denk dat morgen elk strand druk is eigenlijk.



Maar ik zou voor noordwijk of bakkum kiezen. :smiley:

@Madre wrote:

Ik denk dat morgen elk strand druk is eigenlijk.




Daar ben ik dus ook heel bang voor. Maar mijn man en ik zijn zelden door de weeks samen vrij, en nu is het ook nog eens mooi weer. Wat wil je nog meer, toch?

@~chantal~ wrote:

@Madre wrote:
Ik denk dat morgen elk strand druk is eigenlijk.




Daar ben ik dus ook heel bang voor. Maar mijn man en ik zijn zelden door de weeks samen vrij, en nu is het ook nog eens mooi weer. Wat wil je nog meer, toch?


Gewoon gaan hoor...Lekker vroeg weg gaan en je instellen op drukte. Dan valt het vast mee en hebben jullie een heerlijke dag met z'n viertjes. :thumbup:

Ja inderdaad, als je een strand vind waar het rustig is, laat het ons dan ook even weten :wink:

Ik wou net zeggen, zandvoort rustig!? Heb er een aantal jaar gewoond, en echt rustig is het er alleen in de winter met windkracht 8 of meer :wink:



Ik weet hier nog wel een rustig strandje, alleen niet echt met het OV bereikbaar :mrgreen:

Puk, het liefste zou ik ook bij jou in de buurt gaan hihi… heerlijk! Alleen dan wel een lekker lui lang weekend! Vanuit Brabant is het best lang reizen naar ‘jouw’ deeltje van Nederland.



we gaan nog even brainstormen vanavond. samen met 9292 wat qua reizen een beetje handig is (4 x overstappen is niet echt tof).



Bedankt voor jullie tips!

in acht nemend dat het overal druk is, zou ik Zandvoort aanraden omdat dat een plek is waar het station gewoon echt op loopafstnad van het strand zit. Ik weet geen ander strand waar zo dichtbij een station zit… :think:

Dishoek in zeeland !! :thumbup:



heerlijk daar, niet super druk… nu nog dan…

komt daar goed OV, Gab? Of wordt het dan wandelen vanuit Vlissingen? Het is wel de interessantste treinverbinding vanuit hier (1 x overstappen), maar goed ik wil wel met OV erheen komen. Mijn oudste na een vermoeiende dag nog 5 tot 10 km stimuleren om te lopen zie ik niet zitten (terwijl hij dat prima kan lopen hoor)

geen idee hoe het OV daar is, hier gaan we met de auto,

en mijn caravan gaat een dezerdagen daar naar toe… :wink:

Het is Dishoek geworden, wel nog een stukje met de bus, maar heerlijk rustig. Wel wat kwallen maar goed te doen :thumbup:

heel veel plezier, zit ook te denken om zondag te gaan…



ik parkeer mijn auto bij camping dishoek, helaas niet gratis…

maar met 2 kids,

even oversteken, grote trap op, en zonnen maar… :smiley:

ben net terug van t strand, elke dag een ander strand geprobeert deze week mja wel in denemarken dus normaal gesproken een eindje rijden maar nu zaten we direct aan de westkust dus strand te over

…lege stranden, wijdse witte zandstranden met heeeeel af en toe een badgast …zucht…moet morgen weer naar huis mennn wat ga ik dit weer missen :roll: :mrgreen: