dagje weg zonder baby

Man en ik gaan morgen even een dagje weg. Hebben we al maanden niet meer gedaan en hij heeft morgen echt vrij, onze dochter is uit logeren bij haar gastouder en de gastouder vindt het geweldig om alvast een dagje de baby er bij te hebben. Ze is gewend aan heel kleine baby’s en hun voeding dus ik vertrouw haar dat wel toe.

En het lijkt ons ook wel lekker.



Nu heb ik dus een lading afgekolfde melk in de vriezer maar ik weet niet wat ik mee moet geven. Hoeveel zou hij drinken per voeding? Zou het zonde vinden om teveel te ontdooien, maar ik wil wel voldoende meegeven.

Ik denk dat we rond een uur of negen weggaan en tegen vijf uur terug zijn. De eerste voeding 's morgens geef ik dan zelf.

Ik heb dat nooit goed uit kunnen rekenen, en als ik dacht dat ik het snapte vond Leonie ineens dat ze veel meer/minder moest drinken :think: Waarom geef je niet een diepvriesvoeding mee, die in geval van nood opgewarmd kan worden? In de magnetron gaan er wel stoffen verloren, maar dat gaat best snel. Of onder de stromende kraan, maar dat vond ik weer wat arbeidsintensiever…

Veel plezier!!

je kunt tussen de 110-150 cc melk per kilograam lichaamsgewicht verdeeld over het totaal aantal voedingen per dag berekenen.

Hebben jullie wel al eens geprobeerd of hij uberhaupt diepvriesmelk uit een flesje drinkt?

Hoe was jullie dagje uit? :mrgreen:

@Tirsa wrote:

Hoe was jullie dagje uit? :mrgreen:




maw: waarom had je je kolf niet mee sukkel :mrgreen:



Die vergeet ik dus nooit meer he… AU!



Inkie, hij schakelt moeiteloos over van afgekolfde melk uit fles naar borst. Ging uitstekend dus.



Had wat Biebels zei gedaan, extra diepvries meegegeven en het was natuurlijk veel te veel. Maar die voorraad heb ik ruimschoots ingehaald. Leve de isis zeg maar.

welke fles heb jij lydia die van avent >??