Dagje weg met kids in Herfstvakantie

Dag allemaal.

Wij hebben volgende week herfstvakantie en willen dan gezellig een dagje weg…maar waar naar toe?

Weet iemand wat?

Pretparken en dierentuinen wilden we eens overslaan, misschien iemand andere leuke ideeen???



Bedankt alvast!

Toen ik een jaar of 7 was gingen we in de Herfst vakantie een paar dagen naar Bergen Aan Zee. Heerlijk uitwaaien op het strand, garnalen vissen.



Of een dagje Medemblik en met de stoom trein mee, hot chocolate met appel gebak in een klein cafeetje.



Geen idee of dit in de buurt is :shifty:

De kermis in volkspark Enschede :mrgreen:

lekker een dagje uitwaaien aan zee… heerlijk vond ik dat altijd in de herfstvakantie

Wij gaan naar Legoworld in Zwolle!

Wij gaan naar een kindervoorstelling bij een theater hier in de buurt en een dag naar Artis…



Verder lekker knutselen, buitenspelen en trutten…

Wij gaan naar de Musical van het Zandkasteel!

En Isa gaat 2 daagjes logeren…

we gaan een dagje met de trein op pad…

Sanne heeft deze week ook al vrij…woensdag zijn we lekker gaan zwemmen vandaag gaan we lekker naar Bengeltjesdorp (net zo als ballorig enz) zondag naar K3 maandag gaat bij opa en oma slapen waardoor ze dinsdag waarschijnlijk poepieverwend gaat worden ,woensdag heeft ze een playdate :mrgreen: en vrijdag gaan we naar de apenheul…en dan is de vakantie weer voorbij…tussenliggende dagen oppas waar ze ook altij leuke dingen doen :mrgreen:

In heel drenthe is het oktobermaand kindermaand. Overal super leuke activiteiten veelal gratis.

Oh ja oktober-maand kinder-maand (erg leuk maar hebben ze dat elk jaar? dan slaan wij dit jaar helemaal over… -anders voel ik me “schuldig”- wij hebben behoefte aan oktbober-maand rust maand :wink: ).

Wij hebben deze vakantie kermis en Z.uidlaardermarkt… Morgen naar één of ander treinmuseum met mijn broer, en zondag naar de poppenkast voorstellingen kijken van mijn moeder hier in het dorp.

En ach als de kermis weer voorbij is zijn we ook alweer over de helft van de vakantie, ik denk dat we de rest van de vakantie “niks” meer gaan doen (niks als in: uitslapen, wandelen, knutselen, bakken en spelen-spelen-spelen).

He bedankt allemaal voor al zoveel antwoorden…top!!

Zal eens ff kijken wat leuk is!

Als er mensen zijn met nog meer tips…graag!