cafeetje opzoeken en daar kolven, ik heb een electrische, dus behoorlijk gezoem :roll: (op wc zitten , zie ik niet zitten)
niet kolven en alles opsparen voor als je weer thuis bent :shock: (auwie ivm stuwing)
Wordt evt gekolfde melk dan wel bewaard en gegeven of ivm hygiene en temp weggegooid.
Tot nu toe plan ik het zo in dat ik bij mijn ouders, die op loopafstand van de stad wonen, kolf. Dan ben ik alvast daar en scheelt weer tijd in reizen. Dan paar uurtjes shoppen en alvorens naar huis te gaan weer kolven.
Een uurtje later maakt niet uit, maar ik vroeg me af hoe jullie het doen,
Ik kan je alleen maar een ervaring geven van 5 daagjes weg :mrgreen: maar ik ‘deed’ het in invalidetoiletten, gewone toiletten en op hotelkamers. Aangezien ik heb gevlogen kon ik het niet bewaren, dus ik heb alleen gekolft en weggegooid. Als ik het had willen bewaren dan denk ik dat ik toch wel genoegen had moeten nemen met de invalidentoilet. Ik zie niet waar je het anders zou kunnen doe in de stad, behalve misschien een paskamer :think:
Ik weet het eigenlijk ook niet, ik neem de kleine mee als ik de stad inga, vind ik makkelijker. Ik heb laatst wel tijdens een personeelsuitje in een restaurant achter een gordijn zitten kolven, ze wilden het ook voor mij bewaren in de koelkast, ik helemaal blij. Maar dat was dus een besloten feestje, dus misschien anders dan wanneer je zomaar ergens in een horecagelegenheid zit.
Kolf mee en ergens vragen of ze een afgesloten ruimte hebben. Geen genoegen nemen met een wc! Hebben ze het niet? Dan doorlopen naar de volgende gelegenheid :lol:
Kolf mee en ergens vragen of ze een afgesloten ruimte hebben. Geen genoegen nemen met een wc! Hebben ze het niet? Dan doorlopen naar de volgende gelegenheid :lol:
Dat heb ik ook nu al een paar keer gedaan, en meestal mocht ik in het kantoortje zitten. Koeltasje mee en kon het goed bewaren!!
ik heb overal gekolft. nooit een probleem. Nam wel genoegen met een toilet hoor. Spullen die ik gebruik zet ik dan op mijn schoot, en komt negens mee in aanraking. Kon me er dus niet zo druk over maken.
Afhankelijk van waar ik heen ga, vraag ik vantevoren of er een kolfruimte is (efteling, dierentuin). Ga ik naar de stad, dan kolf ik op het toilet ergens met een handkolf. Onlangs kwam ik met mijn oogst van het toilet bij de V&D. De toiletjuffrouw zag het en zei dat ik de volgende keer maar naar het invalidentoilet moest gaan, want daar stond een stoel op de gang en die kon ik dan binnen zetten.
Misschien ook voor jou een tip dus, of het even vragen aan de toiletjuffrouw.