Dagje met groep vrienden help ?

We hebben voor zondag wat afgesproken met vrienden

we zijn met

6 heren

6 dames

4 kids van 3 gezinnen

leeftijd 7 - 2van bijna 2 - 1 van net 1

het plan is kermis en daarna mac

maar ik heb niet zo veel zin om zo veel geld uit te geven en wil mijn kids ook niet daar te veel te leur stellen dus zoek nu een andere optie

wie o wie heeft een goed idee… ik weet het namelijk even niet meer

Als je in de buurt woont van oranjestad zeg ik oranjestad, zo leuk vooral voor alle leeftijden die jij opnoemt. Overdekt speelplezier moet je maar ff surfen op het grote net.

ik ben vergeten te melden dat ze ook pas ruim na de middag (is bij mij een uur of 3 wat willen doen) omdat er een aantal de ochtend moeten werken

en oranje is te ver want is maar tot 18 open dus helaas

Ik geloof dat het weer niet al te top wordt, is een ouderwetse filmmiddag niet een optie? Een leuke film die zowel voor de kids als de ouders leuk is. (iets Disneyachtigs of zo) Bakken popcorn, drinken met rietjes, de gordijnen dicht, lampen uit en chillen. Je kunt er zelfs nog voor kiezen om juist niet naar de Mac te gaan maar zelf de ingredienten voor broodjes hamburger te halen zodat je ze lekker naar eigen inzicht kunt beleggen. Patat kun je dan halen als je geen hebt om zelf te bakken. Scheelt iig bakken met geld. :wink: Om het er maar niet over te hebben dat zelfgemaakte hamburgers veel lekkerder zijn. :angel: Voor de kleinere kids wat nuggets zelfmaken (kipfilet, beslagje maken met cornflakes voor het knapperig) wat sausjes op de tafel eh voila.

ik ga zo iets voorstellen wel een goede optie !!!

Mijn kinderen vinden Rio een erg leuke film en wij vinden het ook geen straf om hem te kijken. OF anders pluk van de petteflet.

Kinderboerderij?