Dagje extra :-)

Hebben wij weer… zondag gaan wij voor een week op vakantie en we zouden dan de 25e weer terugkomen. Kreeg ik vandaag een mail van het reisbureau…



Beste Mevrouw …



Vanaf 25 Mei heeft xxx airlines de zondag vluchten verschoven naar de Maandag. Voor uw heenreis wijzigt er niet maar uw terugvlucht zal pas op maandag 26 Mei zijn, uiteraard wordt uw verblijf kosteloos met een dag verlengd :dance:



Wij excuseren ons voor het ongemak dat dit met zich meebrengt. Nou hier niks ongemak gewoon een dagje extra genieten 8)

Relaxed geniet ervan!!!

Lekker toch! hun zien het als ongemak, als of jij naar huis wilt op een heerlijke vakantie , maar het is gewoon een standaard brief he.



Geniet van dat extra dagje, krijg je namelijk niet elke keer!

Hihi en nog excuses ook! :mrgreen:

nou een lekker ongemak lijkt me :thumbup:

Geniet er lekker van, die extra dag.

Fijne vakantie en veel plezier

Lekker he zo werden wij vorig jaar gebeld dat ons hotel overboekt was, of we er bezwaar tegen hadden om naar een luxer hotel te gaan nou nee natuurlijk niet. Ook kregen we toen de eennalaatste dag te horen dat onze vlucht uitgevallen was, helaas mochten wij toen niet een dag langer blijven maar een vlucht later nemen.



In ieder geval een hele fijne vakantie.

leuk zeg !

geniet ervan !!!



liefs

Gerda

dat zijn nog eens leuke berichten van een reisbureau!

Veel plezier!

Kost jou of je man wel weer een extra vrije dag (als je van plan was geweest op zondag terug te komen en maandag weer te gaan werken).

Maar ach, een kniesoor die daarop let :wink:

Iig lekker genieten!

errug vervelend 8)

Lekker een dagje extra!!



Ik zat zo te denken. Zou dit voor andere mensen betekenen dat hun vlucht NAAR de vakantie pas op maandag is ipv zondag… Want zo’n vliegtuig komt niet leeg naar jullie vakantiebestemming te lijkt mij… dat zou dan weer balen zijn. Maar voor jullie is het super.



Zo ging ik ooit naar Disney Land in zo’n stacaravan. Maar een week ervoor bleek het overboekt en zouden we overgeplaatst worden naar een hotel. Maar zeiden wij: we gingen in die caravan zodat we ook zelf konden koken (was niet waar) en nu moeten we verplicht uit eten. Dus kregen we er ook nog etensbonnen voor heel de week bij… erg he… haha…

Is dat even een meevaller ! Tenzij je nog extra een vakantiedag in moet leveren en je niet zoveel meer over hebt…

:mrgreen: Niet verkeerd, geniet ervan!

leuk zo;n excuus geniet ervan! :dance:

Wauw geniet ervan. :thumbup:

Gelukkig heb ik nog mega veel vakantie dagen en de maandag was ik al vrij heb nu ter compensatie de dinsdag ook nog maar vrij genomen. :mrgreen: De tickets zijn binnen dus we mogen :dance:

wat vervelend he, zo’n brief :liar: :liar: :liar:



lekker van genieten! :smiley:

Nou een meevaller mag ook wel eens toch? Geniet er lekker van!