Dag van de pedagogische medewerker: wat te geven?

15 september is het de dag van de pm. Ik heb alleen geen flauw idee wat ik ze zal geven. Met hun verjaardag hadden we laatst "ontspan"pakketje gegeven met lekkere zeepjes. Dus moet nu met wat originelers komen. Lijkt me wel leuk om wat persoonlijke dwz van Sean iets te geven, maar wat…? Fotolijstje met zijn foto of gevingerverfd lijstje? Hebben jullie nog leuke ideeën?

Doosje Merciekes chocolade en je maakt er een persoonlijke wikkel rond.

een klein bloempje eventueel in een zelf geschilderd potje met een leuke foto met tekst aan.

Groeten

Isle

Een leuk tijdschrift leuk verpakt, dan vind ik echt leuk om te krijgen.

Met veel respect, maar chocolade en douchegel krijg je al zoveel. Nu is douchegel niet slecht voor de lijn, maar soms komt de chocolade je neus uit. (Al vind hub dat niet erg)

@Mustsie: kan mij voorstellen dat je de chocolade uit je oren komen.

Maar ik vind iets wat je kunt op eten of wat vanzelf dood gaat (heb geen groene vingers) makkelijk. Want dingen die blijven die staan ook maar stof te vreten op de kast en ik vind het toch altijd moeilijk om dingen weg te gooien.

Persoonlijk berichtje/foto vind ik wel altijd leuk en neemt ook weinig plaats in. Heb zo’n plakboek van de hema, waar ik kaartjes, uitnodigingen, foto’s, geboortekaartjes, … in volgorde van datum inplak. Kan je ze toch bewaren maar zijn ze toch netjes. En makkelijk terug te vinden

Groeten

Isle

Ik heb kleine theeboeketjes gemaakt (vandaar mijn topic daar laatst over ;)). Jinthe heeft de ‘verpakking’ geverfd.

Ik las vanmorgen pas in mijn mail dat dat morgen is :o

Ik heb nu kaarten gehaald en door C. laten betekenen, en daar zet ik dan namens haar nog maar wat op.

Maar ik wil eigenlijk geen chocola ofzo geven aan elke juf.

En een paar maanden terug hebben ze al hun verjaardagen gevierd en ook al cadeautjes gehad :shifty:

Is het een leuk idee om een boek voor de groep cadeau te doen?

Wat denken jullie. Of moet ik echt iets voor je individuele juffen doen?

Anders moet ik eens heel snel de keukenkastjes in duiken op zoek naar theezakjes :shifty:

kittycat, een boek voor de groep is erg leuk!

ikzelf als leidster zou dat erg leuk vinden :thumbup:

bij ons gaat er altijd een brief vanuit de clientenraad uit

met een thema dit jaar is het welness, dus ik haal voor lynn haar

juffie’s een lekker maskertje!

@Kittycat: super idee iets voor de groep.

Ik doe dat hier ook bij de verjaardag van K.ate. Een leuk spel en stempels gekocht voor de klas.

Groeten

isle