Ik kom er net achter dat het vandaag de dag van de leidsters is.
Is het normaal dat je iets geeft? of wat houd het eigenlijk in?
Is het raar als ik niks doe of geef?
:oops:
is je eigen keus
veel ouders doen er niks mee
Ik heb een leuke ecard gestuurd
bij ons regelt de oudercommissie iets leuks voor de leidsters ieder jaar :thumbup:
daarnaast mag je natuurlijk zelf iets doen maar het hoeft niet.
iets kleins/zelfgeknutseld vinden de juffies meestal het leukst.
een tekening, zelfgebakken koekjes, geknutselde bloemen, dat werk
Een kaartje is zowieso natuurlijk leuk. Goed idee.
Zal straks een kaartje laten bewerken door zoonlief.
Ik kwam er ook net pas achter… Nout was vanmorgen naar de creche geweest, niks van meegekregen… Noelle is net naar de creche, daar gaven sommige kindjes iets maar volgens mij wisten veel t ook niet…
Ik vergeet het niet zo snel, ben zelf leidster :mrgreen:
Maar op het kdv waar mijn zoon heen gaat moest/mocht iedere ouder een bloem meenemen zodat aan het eind van de week een groot boeket bloemen er staat. Als ze dit niet hadden gedaan had ik zelf wel iets bedacht. Vind het zelf ook leuk dat we elk jaar wat krijgen.
hier zelf ook leidster en bij ons regelt de clientenraad het
alle ouders hebben een briefje gekregen met daarop de vraag
een uitwerking van het favoriete recept van het kindje en dit konden ze
dan in een map doen deze week
en eventueel mocht er een ingredient van het recept in de boodschappentas die erbij stond (moet eerlijk zeggen dat dit laatste van mij niet eens gehoeven had) maar het is wel erg leuk!!
maar met lynn heb ik voor haar juffie’s een cakejes recept gemaakt en voor elk 3 hartjesvormpjes en een zakje versiersels voor op de cakejes in een folietje gedaan met kaartje
Ik heb een kaartje gedaan en daar een leuke tekst ingeschreven.
Ze vonden het erg leuk.
Wel iets van de oudercommissie gekregen maar niets van de ouders. Toch jammer. Vind t altijd leuk om een kleine blijk van waardering te krijgen.
Ik heb ook niks gedaan, maar Marijne was gisteren gewoon thuis én ik heb er helemaal niets over gehoord op het kdv. Dus ik wist niet eens dat het gisteren was.
“Mijn” gastouders (Ik ben eigenaar van een gastouderbureau) hebben een kaartje met een activiteitenboekje gekregen.
Via de mail heb ik de vraagouders wel geattendeerd op de dag van de leidster/gastouder, maar ik weet nog niet of er ook ouders zijn die er iets mee hebben gedaan.
Op onze lokatie hing er al een week een bord bij de deur dag donderdag ‘de dag’ was, dus ouders hebben het wel geweten.
Wij kregen van de oudercommissie een workshop schminken :thumbup:
En van de baas een ipad, dit is dan gelijk ons kerstpakket en we moeten er overuren/vakantie uren voor inleveren :thumbup:
Ik zit in de oudercommissie en wij hebben de bioscoop afgehuurd. Ze hebben de film de verbouwing gezien en een leuke goodiebag gekregen. En natuurlijk een fijn drankje erbij.
Wauw Reat, wat een leuk idee!
En een workshop schminken zou ik ook wel willen.
Oudercommissie deed hier de afgelopen twee jaar niets (daarvoor zat J. op een ander KDV, maar heb van één van de leidsters gehoord dat ze er eerder wel wat aan deden). Sommige ouders doen zelf wat, maar dat zijn er niet veel. Zelf vind ik het wel leuk, als blijk van waardering. Vorig jaar had ik theeboeketjes gemaakt, dit jaar een fles douchegel met daarin een foto van J.