dag van de leerkracht

Wisten jullie dat het vandaag ‘dag van de leerkracht’ was? Ik was het eigenlijk alweer vergeten, totdat er iemand van de vakbond langs kwam om wat bonbons te brengen (ik was toevallig op school).

Mijn vraag aan de juffen onder ons: wat merken jullie van deze ‘feestdag’?

Mijn vraag aan de ouders: wie doet er iets aan deze ‘feestdag’? Of merken jullie dat er iets op school gedaan wordt?

Gewoon nieuwsgierig! :inlove:

jan was vandaag bij mij schoonmoeder, ben dus niet op school geweest.

heb jan er ieg niet over gehoord.

HAD ik het geweten, had ik iets gedaan

Ik heb ook een heerlijk chocoladegeval gekregen! :drool:

En verder heb ik er niks van gemerkt…

Gelukkig word ik van chocola al erg blij :mrgreen:

Ik wist het ook niet, en ben vandaag ook al niet op school geweest. Geen idee eigenlijk of ze er iets aan deden

Ik ben leerkracht, maar lees het nu pas.

Dus niks van gemerkt

Ik ben natuurlijk vandaag ook niet op school geweest, maar andere jaren trakteerde de directie op saucijzenbroodjes bij de lunch. :stuck_out_tongue:

nooit geweten dat het bestond…

Weten de leerkrachten onder ons dan wel dat we 200 euri krijgen? Ik weet niet precies hoe en wanneer, maar we krijgen het wel! :smiley:

Wie, wat, waar? altijd mooi meegenomen… :lol:

Dat zijn wel hele fijne berichten! Nog beter dan chocola :smiley:

ik kan het originele bericht niet vinden (en de hele CAO doorlezen is me teveel werk), maar dit kreeg ik door van onze directeur:

De AOb heeft tevens ingebracht dat op de internationale ‘dag van het onderwijspersoneel’ (5 oktober 2006) een extra bedrag voor al het onderwijspersoneel beschikbaar zou moeten zijn. De minister heeft hierop positief gereageerd en omstreeks “Teachers Day� zal aan alle personeelsleden (onderwijsondersteunend personeel, docenten en directeuren) een bedrag van bruto € 200,- per persoon worden uitgekeerd.

Da’s een heleboel chocola!!! :inlove:

Bij ons trakteert het bestuur elk jaar op gebak. Maarre die 200 euri heb ik niet gezien hoor!!

omstreeks hè, dus het kan nog :wink: Ik zal hier roepen als ik het binnen heb!

ROEP

Ik heb nog geen salarisstrookje, maar had wel 200 euro extra salaris binnen vandaag! :dance:

Ik ga ook gelijk kijken!!!

Hier is het ook binnen!!! :smiley:

Komt erg goed uit, want ik heb gisteren een beetje teveel leuke kleertjes gekocht voor de kleine dame… :oops:

Ja, er staat echt meer op mijn rekening dan normaal. :smiley:

BRUTO he, dus dat is netto een stuk minder.

Wij hebben hier lerarenverjaardag (in april geloof ik) dan geven we een klein kadootje. Ik vroeg een keer aan een moeder wat zij gaf, en die gaf een schrift of een pen. Ik doe meestal een pak koek of zak drop. Kunnen ze delen in de lerarenkamer.

Hmm, ik heb echt 200 euro extra op mijn bankrekening… Maar was er niet ook een loonsverhoging per 5 oktober??