Jahaaa…ik luister op dit moment naar Sinterklaasliedjes…Mae-Lynn zag de cd in de kast liggen en wilde toch echt alle liedjes horen. :mrgreen:
Ben ik de enigste gekke mama, nee toch…?
Nee hoor, niks geen gekke mamma.
Ook hier loopt er nog geregeld een grietje Oh denneboom, of dag Sinterklaasje te galmen.
Annamarie
hihihi
hier zingen we tijdens het tanden poetsen ook nog steeds sinterklaasliedjes :oops: :mrgreen: anders wil hij niet zijn tanden laten poetsen :roll: :eh:
blijft toch gezellig he sinterklaas
Hihi, ik dacht al toen k de titel zag: heb ik een black-out van een paar maanden gehad of zo? :mrgreen:
Sinterklaasliedjes zijn trouwens altijd leuk, net als kerstliedjes!
helemaal niet gek, Teun z’n lievelingsliedje om te zingen is Jingle Bells
:shifty: 8)
:mrgreen:
Mijn kleine meid heeft gister haar laars gezet…met tekening en appel…
Mijn kleine grote man deed vrolijk mee…
Ik: maar Sinterklaas is in Spanje…denk je dat hij jou kan horen zingen?
Zij: ik ga heeeeel hard zingen en ook nog in mijn bed, dan hoort hij mij wel hoor…
Tja… :inlove:
Ze heeft haar longen uit haar lijf gezongen met allerlei liedjes door elkaar…
Maar helaas…geen Sint lang geweest…
favoboek van Lola;
sinetrklaas ahoi en word hier vrolijk elke dag gelezen 8)
@miekske wrote:
:mrgreen:
Mijn kleine meid heeft gister haar laars gezet…met tekening en appel…
Mijn kleine grote man deed vrolijk mee…
Ik: maar Sinterklaas is in Spanje…denk je dat hij jou kan horen zingen?
Zij: ik ga heeeeel hard zingen en ook nog in mijn bed, dan hoort hij mij wel hoor…
Tja… :inlove:
Ze heeft haar longen uit haar lijf gezongen met allerlei liedjes door elkaar…
Maar helaas…geen Sint lang geweest…
Oh wat geweldig liefffffffff! :inlove:
Dit moet je haar later, als ze groot is, echt gaan vertellen hoor!
Leuk om jullie verhalen allemaal te lezen!
nee hoor geen gekke mamma,we lusiteren het hier nog regelmatig in de auto :lol: :lol: :lol: Yara is er ook dol op :mrgreen:
Pfffffffffffjoeiiiiii…gelukkig!!!
Het moet ook niet het hele jaar door een gewoonte worden natuurlijk, maar zo af en toe…
Nathalie is ook nog steeds driftig kling klokke klingelingeling aan het zingen :mrgreen:
Mayra heeft een Sinterklaas- / Kerstboek van Dikkie Dik dat nog vaak gelezen wordt :mrgreen:
hier is “’ oh denneboom” ook nog steeds een hit :roll:
:lol: Nee hoor! Eén van Arwens’s favo boekjes op het moment is “Allemaal lichtjes” over - je raadt het al - Kerstmis. Ik zit hier dus regelmatig verhaaltjes over kerstbomen voor te lezen! :lol:
Hahaha wat grappig he!
Ik zou weleens stiekem bij jullie naar binnen door het raam willen kijken… :mrgreen:
@mama van Teun wrote:
helemaal niet gek, Teun z’n lievelingsliedje om te zingen is Jingle Bells
:shifty: 8)
Toevallig, is ook Joost zijn lievelingsnummer. Wij hebben zo’n kerstman van de Hema hier op de bank staan en die mag absoluut niet naar de zolder van hem. Elke dag galmt hier dus nog Jingle Bells door de kamer :mrgreen: