Dag bv, ik zal het wel missen

Vanavond heeft Sanne voor de laatste keer bv gehad. Ze is nu 11 maanden en dus al een hele mooie tijd.

Mijn bedoeling was tot 6 maanden vol te houden en toen tot 1 jaar leeftijd. Helaas door mijn mk heb ik nu besloten te stoppen, omdat ik anders 2 x hoofdstukken moet afsluiten en nu alles in een keer.

Gisteravond ben ik met spoed opgenomen in het zkh omdat ik teveel bloed verloor bij de mk. In totaal meer dan 2 liter en hebben ze me gisteravond met spoed moeten curreteren. Alles bij elkaar wil ik het nu afsluiten en in april met volle moed weer aan de slag voor een mogelijke volgende zwangerschap met wel een happy end.

Ik heb wel zitten twijfelen om toch nog even te blijven voeden, maar weet toch dat ik de stap moeilijk blijf vinden, nu kan ik het aan en dus doen we het maar.

Dag bv, hopelijk mag ik het bij een volgende weer zolang geven :cry:

Foto’s van vanavond.

Oh meid, ik weet hoe je je voelt, tenminste op de bv vlak dan.

Een hele dikke :hug: en heel veel sterkte.

ik hoop dat je snel weer op de been bent en zwanger van een mooi gezond brusje.

Leuke foto’s hoor, een mooie herinering van een mooie tijd.

:-*

Ik kan me je gevoel wel enigzins voorstellen ,

Ik denk dat elke bv gevende mama het moeilijk vind om afscheid te nemen van zo’n speciaal gebeuren mar jij hebt ook nog het verdriet van je mk.

Wat een verdrietige samenloop van omstandigheden,…sterkte :hug: en hopelijk mag je snel een brusje verwachten.

Ach meis… wat verdrietig… gelukkig zijn die 11 maanden BV een gebeurtenis om met een mooi gevoel op terug te kijken… je mag bere trots zijn op jezelf… 11 maanden is zo’n prestatie… :inlove:

Ik denk dat ik op een juist moment gestopt ben. Mijn lichaam kan zo beter herstellen na mijn bloedverlies door de mk. Sanne vind het trouwens prima als ze haar natje maar krijgt en dan ligt ze heerlijk net als ze aan de bv ligt aan mijn ketting of kleren te frunniken, dus kan ik ook nu blijven genieten van de knusse momenten.