Daar zit ik dan...

Nog meer die een beetje zielig zijn deze tweede kerstdag? Hier zijn de verplichtingen achter de rug en zouden we vandaag lekker met zijn drietjes vieren, maar hub heeft gisteren een flinke keelontsteking gekregen en ligt dus doodziek in bed, Jim doet zijn dutje dus ben ik nu de troep van gisteren maar aan het opruimen en heb ik net maar de vloer gedweild :? Ik vind mezelf dus best een beetje zieligjes nu…

na een paar verplicht gezelligdoendagen… geniet ik nu heeeeeeeeerlijk even van de 'ikke’tijd. Daan gaat zo weer ff slapen… en straks komt een vriendinnetje gezellig eten… maar nu heel ff tijd voor ikke!!!

Hier ook al twee dagen drukkigheid achter de rug, nu lekker niets… Emma is aan het bijslapen, purpled voor de tv en ik achter de laptop… Heerlijk!

arme soesa :-* .

@lena3 wrote:

arme soesa :-* .




Wilde ik net zeggen :-* Post zij een zielig berichtje, gaat de rest het over zichzelf hebben :wall:



Beterschap voor je man ! Hopelijk kunnen jullie met oud en nieuw de schade een beetje inhalen.

Beterschap, voor je man…

Hoor dat er veel mensen ziek zijn nu…



Ik ga zo de was wegwerken haha

Ik heb ook niet zo leuke kerstdagen…ben nu bijna uitgerekend. Had al een weekje last van mijn ribben.

Die pijn is gisteren nog 10 x erger geworden, dus vandaag naar de HAP, er is niks aan te doen, behalve dan “bevalen” Mijn buik zorgt voor verdrukkingen tussen mijn ribben en die drukken op zenuwen die daar lopen :cry:



Nou ook voor jouw beterschap met je man, en wie weet toch een fijn uiteinde dan maar :thumbup: :thumbup:

@Tante Soesa wrote:

Nog meer die een beetje zielig zijn deze tweede kerstdag?




Volgens mij vraagt ze toch echt of er nog meer mensen zijn die een beetje zielig zijn… :mrgreen: En dat geeft mij dan de gelegenheid om te zeggen dat we wel thuis, maar niet zielig zijn deze tweede kerstdag…



Arme soesa, beterschap daar!

Tante soesa,



Hier ook heeeeel zielig hoor!!! Beeb van 5 weken heeft de waterpokken, kleuter van 4 is er net van af maar is heel hangerig, en vriendje lief heeft buikgriep en hangt ook al twee dagen boven de wc.



Ik heb gisteren dus bijna heel de tijd alleen bij het gourmet gezeten, en heb het eten van vanavond maar laten staan, en een boterham gegeten. :?



Zo zielig he…! :wink: :mrgreen: :mrgreen:

Fijn om te lezen dat ik niet de enige remi ben vandaag aan het kerst"diner". Heb maar de restjes huzarensalade van gisteren opgegeten met een beschuitje.



Voor alle anderen ook beterschap!