Daar kom ik weer.

Jaja daar ben ik weer. Moet weer wat mededelen. Ik heb een erg leuke week. vanavond dus laarzen kopen. Maar zaterdag ga ik eindelijk uit na een jaar ongeveer. Nou dan mag dat wel weer he. Zou al wat eerder gebeuren .Maar mn vriendin was ernstig ziek. Nu heefd ze een goede uitslag gekregen gelukkig. En nu gaan we zaterdag lekker stappen. Weer als vanouds zoals vroeger. Heb er super veel zin in. We gaan eerst na een jaren 70,80 a jaren 90 party. Dan als ze niet te moe is vanwege haar ziekte gaan we nog naar de kroeg erna.

Lekker swingen. Heerlijk. :dance: :dance: :dance: :dance:

Nu moet je vanavond wel slagen voor je nieuwe laarzen dan kan je ze gelijk aan als je op stap gaat :smiley: .

Veel plezier in ieder geval.

@mamma van sharondenise wrote:

Nu moet je vanavond wel slagen voor je nieuwe laarzen dan kan je ze gelijk aan als je op stap gaat :smiley: .

Veel plezier in ieder geval.

Dat bedoel ik. Dan doe ik ze gelijk aan. :dance:

Zo lekker meid… Nou veel plezier dan maar hoor en geniet vooral hiervan

Lekker meid, geniet ervan!

Have fun alvast!

Geniet ze! :-*

Nou straks is het dan zover. Ik ga eerst naar de voetbal .Heracles. Zullen wel weer de sterren van de hemel voetballen . Maar het gaat om de sfeer. Ze moeten iedergeval winnen.

Daarna lekker uit in Hengelo. We gaan naar het rabotheater. Daar is een jaren 70, 80 a 90,er jaren party. Schijnd heel leuk en gezellig te zijn.

Heb er bere zin in.