daar is ze dan onze mooie dochter FEMKE met foto.

JAAAA hoeraa!! gefeliciteerd meid!!

jeeee :dance: gefeliciteerd :dance:

hoeraaaaaaaaaaa proficiat!!! :hug:

gefeliciteerd

Gefeliciteerd!!! mooie naam!

Van harte met jullie dochter!

Lekker genieten nu hoor.

Hallo allemaal. :smiley:

Hier dan ff een kort verslagje met onze ervaring van de bevalling en het inleiden. :smiley:

Dinsdag ochtend om half 8 werden wij verwacht in het ziekenhuis in woerden.

Daar aangekomen zijn wij netjes ontvangen door de zuster en naar onze kraam suite gebracht en daar werd alles uitgelegd wat er allemaal ging gebeuren. :? :o

Na dat ik me in me kleren had gehesen die ik aan wilde met de bevalling en zo kwam de verloskundige van het ziekenhuis om me vliezen te breken en het infuus aan te leggen.dat was klaar om half 9.

Had toen 2 cm ontsluiting.na een paar minuten al begonnen licht de weeen en na 2 uur had ik al 3 cm ontsluiting. :angel:

Na 12 uur kreeg ik heel erg veel last van pers drang de verloskundige voelde weer en het was nog steeds 3 cm :cry: de zuster heeft me lekker in bad gelegd om zo te proberen om te ontspannen.maar het werd alleen maar erger. :cry:

Na een uur in bad te hebben gezeten gingen ze weer kijken en jaa 8 cm al … :dance: .maar het probleem was dat mijn pers drang steeds erger werd en de hartslag van de kleine herstelde zich niet meer na de weeen…dus er werd met spoed een gin gehaald en daar van moest ik gaan persen omdat het kindje er uit moest komen en anders kwam hij met hulp middelen. :frowning: :frowning: :frowning:

Dus benen omhoog en persen maar ooohh wat was dat een opluchting het was toen 3 uur …na 10 keer (denk ik) persen kwam de kleine steeds dichter bij de uitgang. :smiley:

Maar omdat het hartje steeds slechter ging kloppen moest het kind er toch sneller uitkomen dus de schaar werd er bij gehaald en ik werd tijdens het persen ingeknipt en daar kwam dan eindelijk het hoofdje.

De navelstreng zat om haar nekje heen en de schouders zaten vast omdat ze niet wilde draaien naar veel wrikken moest de zuster me op me buik duwen terwel ik perste en plop daar was ze dan…helemaal blauw werd ze in mijn armen gelegd oohh wat was ik geschokken …de zuster begon haar gelijk op gang te krijgen en dat lukt ook jaaaa daar kwam het de eerste huiltje ooohh wat was dat heerlijk om te horen… :angel: :dance: :dance:

Man lief heeft de navelstreng door genipt en daarna werd ik gehecht…femke werd helemaal na gekeken en aangekleed…na dat alles klaar en gedaan was het moment van rust en genieten en de tranen …oohh wat waren we gelukkig onze eige dochter zo mooi en lief en klein…heerlijk… :: :: :**: :inlove: :inlove: :inlove:

We zijn super behandelt in het ziekenhuis hele lieve zusters en super ruimte. :smiley:

Eigen douche wc tv en noem het maar op alles bij de hand man lief mocht blijven slapen.

Overal werd voor gezorgd sjon (me vent) kreeg de hele dag door eten en drinken.

Mijn ervaring met inleiden is ook goed.kan niet zeggen of het erger weeen zijn als gewone maar het helpt goed.

de pijn ging ook wel de pers drang was echt het ergste de rest heb ik bijna geen last van gehad.inknippen niet hechten ook niet. :slight_smile:

Dus met andere worden super ziekenhuis. :thumbup:

Man lief word niet echt in het verslag genoemd maar daar heb ik zo veel steun aan gehad,heerlijk ben zo trots op hem. :inlove: :inlove: :inlove:

Ga nu weer lekker slapen en genieten van onze dochter. :inlove: :inlove:

Tot snel. :mrgreen:

Foto volgen snel.

Liefs marij :vlinder:

Goed gedaan hoor :thumbup:

Ik woon niet ver bij jou vandaan, dus ben benieuwd in welk ziekenhuis je bevallen bent :mrgreen:

Jahoe!!! Gefeliciteerd! Geniet lekker van jullie kleine meisje.

Wel nog even spannend zeg, maar gelukkig liet Femke snel horen dat het goed met haar ging!

(Dat is dan wel weer het voordeel van inleiden :mrgreen: 't Gaat over het algemeen lekker snel!!)

gefeliciteerd met jullie dochter :inlove: :dance: :dance: :dance: :inlove:

en dat klinkt idd als een goed begeleidde bevalling… :thumbup:

@joseetje wrote:

Goed gedaan hoor :thumbup:

Ik woon niet ver bij jou vandaan, dus ben benieuwd in welk ziekenhuis je bevallen bent :mrgreen:

Woerden, ben ik ook bevallen van Dionne. Super ziekenhuis voor bevallingen (vind ik) heerlijk dat er kraamsuites zijn. Lekker veelprivacy en je vent mag blijven slapen e.d. Mag ook de hele dag door bezoek ontvangen enzo.

Hmmm Woerden, ik denk dat dat buiten het gebied van mijn vk’s ligt :frowning:

Gefeliciteerd met jullie dochter!

hier is ze dan onze mooie dochter.

5 dagen oud.

liefs marij :vlinder:

gefeliociteerd met jullie mooie dochter

Wat een moppie :inlove:

:inlove:

Liefs Moirah

Wat is ze mooi!

Zo’n mooi gezichtje. :inlove:

Gefeliciteerd met jullie dochter.

Mooi meisje. :inlove:

Ooow meid wat is ze mooi :inlove: :inlove:

Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!