hallo allemaal
morgen is het dan zover voor ons. :dance: :dance:
om half 8 moeten we in het ziekenhuis zijn en dan word ik ingeleid.
vind het heel erg spannend en heb al wat af zitten huilen …erg he…
als er iemand tips heeft voor morgen die zijn allemaal welkom.
liefs marij :vlinder:
Hoi Marij,
Maak er vanavond een ontspannen avond met je hubbie van, lekkere hapjes en een leuke film, zoiets. Dan even lekker onder een warme douche gaan staan, zodat je daarna lekker in slaap valt. Ik ging bijtijds naar bed, want ik rekende erop dat ik niet zo goed zou slapen.
En verder? Probeer je te ontspannen. Makkelijker gezegd dan gedaan. Ga vandaag gewoon nog een paar dingen doen om jezelf af te leiden.
Enne…verheug je alvast op je kindje, want dat is natuurlijk het allermooiste: je gaat heen met een lege Maxi-Cosi en hij is met iets prachtigs gevuld als je weer naar huis gaat!
O ja, neem iets te lezen mee naar het zh, bij mij duurde het 1,5 uur voordat ze eindelijk met de inleiding begonnen en toen duurde het nog 2 uur voordat er enige aktie (lees: weeen) kwamen. En bij sommigen kan dat nog wel langer duren.
Heel veel succes morgen!!
Spannend!
Geen ervaring met inleiden hier, dus ik kan je alleen maar succes wensen!
Heel veel succes morgen!!!
Ik heb er verder ook geen ervaring mee.
Maar zoals chrissy al zei maar er samen met je hub een fijne avond van de laatst met z’n tweeen!!
Groetjes Wendy
ik wil je heel veel succes wensen :-*
heb geen ervaring met inleiden oid maar geniet vanavond lekker met z’n 2en lekker ontspannen lekker douchen of een fijn ontspannend bad.
lekker boekje of tijdschriftje mee en niet te vergeten t eerste pakje en de maxicosi :dance:
t lijkt mij ook heel spannend maar er staat je iets prachtigs te wachten! Probeer nog ff van je dikke buik te genieten. :hug:
IK wil je heel erg veel succes wensen en de enige tip die ik je kan geven is dat je op tijd om pijnstilling vraagt.
Ik heb de eerste keer ook een inleiding gehad en die weeen zijn echt pittiger dan een normale bevalling. En als je dat voor de inleiding al vraagt zetten ze dat in het dossier zodat als jij er om vraagt je het waarschijnlijk ook krijgt (althans dat is in de meeste ziekenhuizen zo)
Succes en sterkte!!
Succes meid!! :thumbup:
Spannend!!! :thumbup:
veel succes en wat mama_jeanet ook al zei:
vraag voordat ze je gaan inleiden om pijnbestrijding want de weeen zijn echt een stuk pittiger dan bij een gewone bevalling…
tenminste dat vind ik, mijn schoonzus vond het wel meevallen.
meestal in nederland vinden ze het niet nodig om pijnbestrijding te geven als je al flink wat onsluiting hebt, dus vraag het op tijd!
enne, geniet morgen maar lekker van je kindje samen met je man!
liefs van Rose :-*
Heel veel succes morgen! :thumbup:
succes en zet hem op :thumbup:
rust goed uit en probeer te slapen :mrgreen:
:-*
Oh wat spannend!!!
Heel veel succes morgen :-*
spannende nacht moet dit voor jullie zijn!
veel succes morgen!
owh meid… de enige tip die ik je kan geven is nog ff lekker genieten van de baby in je buik en nog meer genieten van het feit dat de kleine straks lekker in je armen ligt…
en lekker ontspannen met muziek en een heerlijke boek…
Heel veel succes en geniet ervan (voor zover dat mogelijk is )
Gos wat een gek idee he “morgen ben ik mama!”
Meid héél veel succes en probeer er vanavond inderdaad een ontspannen avondje van te maken (nb is een potje goed janken ook héél ontspannend hoor soms, dus gewoon lekker doen! )
Zet 'm op morgen!!!
Heel veel succes morgen. Wens dit ook even voor je hubbie… want het is voor hem vast en zeker net zo spannend… Weet je al wat het wordt??
Heel veel succes morgen!!!
Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je nu voelt, nu bijna 2 jaar geleden zat ik ook zo. Aan de ene kant heel blij omdat je weet dat je kindje er bijna is, aan de andere stikzenuwachtig
Ik wil alleen even het advies meegeven wat dingen mee te nemen om je te vermaken in het zkh, want het kan best lang duren :roll:
Ik heb veel zitten smsen enzo ook die dag…vriend heeft twee kranten helemaal uitgespeld, we hebben vreselijk saaie tv gezien, want je gaat je best wel wat vervelen tijdens het “wachten”…
Goedemorgen lieve mensen… :shock: :shock:
Heel erg bedankt voor de lieve worden en de tips doet me erg goed. :-*
Zoals jullie kunnen zin heb ik dit berichtje heeeel vroeg geplaatst je raad het zeker al ik kon niet slapen…haha :think: …zit nu lekker met een kop thee achter de pc ff lekker me eigen dingen doen en straks me mannetje wakker maken.(die slaapt nu zo lekker hahaha). :hug: :hug:
We weten nog niet wat het word en zijn nu ook eindelijk klaar met het verzinnen naar een leuke naam voor een meisje en een jongen…pppff dat valt niet mee zeg. :eh: :eh:
Nou lieve mensen tot snel… :hug: :hug:
en zodra de kleine er is horen jullie dat zo snel mogelijk. :dance: :dance:
Veel liefs marij :vlinder:
Ik ben natuurlijk veel te laat… maar heel veel succes vandaag.
Misschien heb je je kindje al in de armen… :inlove:
Veel liefs, :-*
Noortje
spannend…
heel veel succes vandaag…wij zijn benieuwd… :inlove: