Daar hebben we tussen gezwommen!!!!

http://www.rondomdinxperlo.nl/Algemeen/mega-spiegelkarper-gevangen-in-blauwe-meer.html#.T5Gprf7usr4.twitter

Brrr, als ik dát geweten had, was ik er niet ingegaan…

:shock: dan zou ik 't water ook zeker niet ingegaan zijn :snooty:

:lol: :lol: :lol:

Ik zwem per definitie niet in open water, tenzij ik exact kan zien wat er op de bodem ligt… 8)

Ik ben bang voor vissen! :oops:

Het is een “dichte” vijver, komen geen open sloten of kanaaltjes in uit…

Dus niemand verwachtte er zo’n vis…

Ga er komende zomer dus ook echt niet meer in…

Jeeetje :shock:

Ik zwem ook niet in open water, vond dat al doodeng als klein meisje.

Zwemmen jullie dan ook niet in de zee?

Ben er niet zo ‘bang’ of ‘vies’ van.

:lol:

Toen ze me voor het zwemmen vertelden dat er haaien voorkwamen in Lake Nicaragua ging ik er vanuit dat dat vast hele kleintjes zouden zijn… Eenmaal thuis zag ik dit:

De bull shark staat trouwens bekend als ‘known man-eater’ 8)

Inmiddels ook al een paar keer gedoken met haaien, ik ben niet zo bang aangelegd :wink:

:lol: :lol:

Jullie weten dat karpers niet eens tanden hebben?

Was het nou een snoek of een snoekbaars geweest had ik de reacties kunnen begrijpen.

tandeloze karperbek :mrgreen:

Wel een megavangst goed hoor, menig visser zal jaloers zijn, waaronder mijn broertje en m’n vriend.

Dus in het ergste geval had ie aan tenen kunnen sabbelen? :lol: Voor veel mensen ook geen fijn idee denk ik :mrgreen:

Vind het gewoon zo’n vies idee dat er vissen onder/rond me zwemmen :shifty:

Hier wordt in de zomer ook veel in de Lek gezwommen, de ene dag haalt A een paar visen naar boven als ie gaat hengelen met een vriend en danzou ik de dag erna daar tussen gaan zwemmen?

No way :sick: :hand:

In de zee ook liever niet, maar op hoge uitzondering op vakantie wil dat nog wel es voorkomen.

:lol: :lol: karper doet niks ja beetje sabbelen als ze tam zijn :lol: maar in een meer zwemmen ze voor je weg hoor :thumbup:

mn ouders hadden een grote karper vijver met tamme karpers en je daar je hand in deed kwamen ze aan je vingers sabbelen :inlove:

Ik vind het eigenlijk vooral erg sneu dat het beest uit het water gehengeld is. Mooi dier hoor. Had maar lekker laten zwemmen. :frowning:

@mamalena wrote:

Ik vind het eigenlijk vooral erg sneu dat het beest uit het water gehengeld is. Mooi dier hoor. Had maar lekker laten zwemmen. :frowning:

De vissers die op snoek enzv vissen moeten toch ergens op vissen nu het seizoen op roofvis is gesloten.

:slight_smile:

Ja ze kunnen wel vissen zonder haken aan hun baits. :lol:

Vissen zwemmen weg, omdat ze bang zijn, ergste geval hadden ze aan je tenen gesabbeld. Ja, snoeken zwemmen niet altijd weg als je ze in een hoekje drijft…

Dit moet j dus niet in een hoek drijven… Heeft ca 400 tandjes, en in een polderslootje gevangen…(door vriend)

[/img]

Wij hebben in Bolivia in een rivier gezwommen waar ze ons dus na die tijd vertelden dat er piranha’s in zwommen.

Juist…lekker dan.

Alhoewel ik dus nog steeds het gevoel heb dat het niet echt grote beesten hebben kunnen zijn.

ik heb vroeger ook geregeld in het open water gezwommen (we gingen altijd met de boot op vakantie). Nu zou ik het ook zo weer doen.

Het enige waar ik niet van houd zijn bruinvissen die voorbij komen :wink:

met toiletpapier :silenced:

@Tamma wrote:

Wij hebben in Bolivia in een rivier gezwommen waar ze ons dus na die tijd vertelden dat er piranha’s in zwommen.

Juist…lekker dan.

Alhoewel ik dus nog steeds het gevoel heb dat het niet echt grote beesten hebben kunnen zijn.

Piranha’s zijn ook vrij klein :wink: (15-25 cm) Maar lusten wel een hapje!!

Ik had jaws gekeken voordat ik naar Hongarije op vakantie ging, naar het balatonmeer en toen dacht ik, ohja dat is geen zout water, dus niet erg. Maar toch even zoeken op zoetwaterhaaien en jawel… de stierhaai… :shock: Heb wel een keertje gezwommen, maar toen we iets groots leken te zien (grote plons en ook iets langs onze benen… ieeeeeeeeeee) was ik heeeeeeeeeeeeeel snel uit het water!! Daarna heb ik het maar bij een boekje lezen op het gras gehouden :shock:

Ik ben ook niet zo van het zwemmen in meertjes. Doe mij maar het zwembad gewoon! De zee ga ik wel eens in, maar erg weinig! (1x per jaar ofzo!)

Ik zwem ook niet in meren en open wateren omdat ik de bodem niet kan zien en wat er om me heen zwemt. In Turkije wel in de zee gezwommen naast de boot waar we een dag mee weg waren, maar ik bleef heel dicht bij het trappetje. Daar was het echt heel diep en dat vond ik ook weer eng :slight_smile:

Dus ik hou het gewoon bij pootje baden in de donkere wateren :mrgreen:

Ik heb ook het liefst dat ik de bodem kan zien…Brrr…moet er niet aan denken zeg…

Kan zeggen dat het ook niet heel fijn is de bodem te zien hoor…

waren in de zee gegaan bij curaçao en daar zaten de hele tijd gepen om ons heen te zwemmen nu ben ik niet heel bang voor vissen gelukkig al zie ik ze liever gewoon gebakken op mn bord liggen :wink: :shifty: