daan slaapt erg slecht

Daan komt net uit het ziekenhuis omdat hij te weinig was aangekomen en hij weigerde toen ook de fles.maar gelukkig pakt hij de fles nu goed en drinkt per fles 160 soms 200 op.daan is 6 maanden.we hebben een schema gekregen van het ziekenhuis en dat volgen we strikt.in het ziekenhuis zeiden ze dat hij nachts doorsliep.maar nu dat daan 1 week thuis is slaapt hij erg slecht terwijl hij wil goed drinkt.hij huilt dan nacht’s zeurderig en volgens de kinderarts mag je nachts niet voeden pas om 6 uur.anders komt hij niet in het ritme maar daan word bijna elk uur wakker en dan huilt hij zeurderig wat kun je hier tegen doen?

herken je het als honger huil, of is het gewoon een omschakeling? Thuis heb je toch eerder en meer in de gaten welke geluidjes je kindje maakt, in het ziekenhuis zien ze alleen een globaal beeld… wellicht deed hij het daar ook wel maar kwamen ze telkens kijken als hij stil was? En een speentje of een beetje water??? zou dat helpen?

een speen spuugt hij er uit hij is dan wel heel even stil een kwartier maar dan huilt weer zo zeuderig niet echt hard huilen.als hij echt honger heeft huilt hij harder.wat kun je hier tegen doen?overdag slaapt hij heel slecht in de kinderwagen slaapt hij ook heel erg weinig voorheen deed hij dat wel.

Waarom niet mogen voeden, misschien heeft Daan gewoon een beetje honger, zou 't toch 's proberen…ik heb mijn zoon altijd gevoed als hij daar behoefte aan had en hij kwam evengoed gewoon in een ritme hoor :wink:

Hoeveel flessen moet je dan geven?volgens de kinderarts moet 5 flessen per dag drinken met minimaal 150 cc en als je niet aan het ritme houd volgens de kinderarts komt hij nooit in ritme.

hoi,

ik zou het ook niet weten mag hij ook niet een beetje nutrix zodat de voeding wat dikker is en hij langer verzadigd blijft?

gr melanie.

we hebben daan net een flesje gegeven van 100 ml en 2 uur geleden had hij 200 ml op.en heeft vandaag maar een half uurtje geslapen verder niet.hij huilt en is erg onrustig.groete en fruit wil hij al helemaal niet accepteren.sinds dat hij thuis is vooral nachts en overdag is hij erg onrustig hij drinkt verder goed.en als hij een volle fles op heeft en je legt hem in bed gaat huilen en wil niet slapen en als je hem op pakt is hij wel rustig voor eventjes.zijn er nog andere mogelijkheden?

Hoi Tuby

Is al het medische uitgesloten. Heeft hij geen allergie ofzo. Of last van krampjes. Of van zijn oren?

Hoe is het vannacht gegaan?

Ik zou voor hem een soort van regelmaat aanbrengen. UIt bed, dan drinken, spelen, samen spelen en dan bij 1e vermoeidsheidsverschijnselen weer naar bed.

's nachts een keer een flesje geven kijken ofdat het echt geen honger is anders misschien een tutje.

En rond de 6 maanden hebben ze ook een sprongetje, misschien heeft hij daar last van.

Hopelijk gaat het snel beter.