hoi meiden,
Vandaag hadden we een nekplooimeting en de uitslag was goed! 1:13260… met ons kindje gaat het ook goed, alles zag eruit zoals het hoorde :inlove:
Maar,
Ze zag ineens een hele grote cyste achter mijn baarmoeder zitten van wel 7 cm! ik schrok er erg van want deze is groter dan ons hele kindje…!
De echoscopiste zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat deze of vanzelf weer weggaat of hij kan worden verwijderd :?
Ze heeft met een gynacoloog gesproken en die wil mij a.s. maandag zien en via een inwendige echo gaat hij kijken wat en hoe…
pfff ik maak me wel zorgen hoor… ze zei als je veel last hebt van buikpijn of iets degelijks dan zal de vk je vertellen waar je precies op moet letten voor je aan de bel moet trekken!! dat klink toch best eng??
is er hier iemand die dit ook heeft meegemaakt? en hoe is het afgelopen?
ik maak me echt heel veel zorgen…
Ik kan begrijpen dat je je zorgen maakt, hopelijk heeft de gyn wat antwoorden voor je :hug:
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wilde even reageren.
Je zou misschien je verloskundige kunnen bellen met je zorgen. Dan kan zij je misschien wat geruststellen en ook vertellen wanneer je aan de bel moet trekken.
Veel sterkte en succes deze dagen met wachten!
Fijn dat de nekplooimetinguitslag ( srabble woord ) goed was!
Liefs Suzanne
Hoi Suzanne,
dankje voor je berichtje…
ik kan eens mijn vk bellen…
en voor de rest is het afwachten… pfff
lees veel verhalen van meiden die zwanger zijn en de cyste in wk 16 moesten laten verwijderen… :? met alle gevolgen vandien…
pfff. kan beter maar niet meer gaan zoeken naar enge verhalen…
hoop toch nog dat er hier iemand is die het ook heeft gehad, en kan vertellen hoe het is afgelopen…
want die echoscopiste deed er heel luchtig over, terwijl als je verhalen leest dat het veel ernstiger is…