cyclus van 24 dagen??

ik had altijd een normale cyclus van 27 dagen van de 1e dag menstruatie tot de 1e dag menstruatie.

nu is dat sinds een paar maanden ineens 23 of 24 dagen…



ons gezinnetje is compleet dus ik maak me daar niet meer druk om het gaat me er alleen om of mensen het herkennen en of het normaal is zo kort? :think:

Ik heb dat ook wel eens gehad. Altijd 27/28 dagen en dan steeds een dag langer of een dag korter. Dus cyclus schommelt meestal tussen de 24 en 32 dagen. Niets om je zorgen over te maken.

mijn cyclus is ook erg onregelmatig… zie onderschrift :?

o gelukkig fijn om te horen.mijn kindje is nu bijna 2 jaar dus misschien ook nog wat hormoonhuishoudingverschuivingen…(leuk galgjewoord)

Ik heb de laatste paar maanden een cyclus van tussen de 20 en de 23 dagen :?

Ja hoor, hier soms ook een korte cyclus. Ik was altijd heel regelmatig (28 dagen stipt) maar na de geboorte van de 2e is het onregelmatig en korter geworden. 23/24/25 dagen is nu heel normaal voor mij.

toen ik stopte met de pil…cyclus van 24 dage/25dagen/27dagen/24dagen/ na 25 dagen test en zwanger… 1e cyclus afgewacht…en niet bewust voor gegaan en de 4e ronde ook bewust overgeslagen dus …eigenlijk super snel zwanger… dus kort kan echt hoor!!!

en geloof dat onder de 20 dagen en langer als 30 dagen pas officieel als kort en lang worden beschouwd…

Ik heb altijd een cyclus van 23-24 dagen.

Ben nu voor de derde keer zwanger :inlove:

1e in ronde 1.

2e in ronde 6 en ons derde wondertje weer in ronde 1.



Alleen als je luteale fase korter is dan 9 dagen kan het moeilijker zijn om zwanger te raken.

(mijn luteale fase is 9 a 10 dagen…)



Maar je gezin is compleet :thumbup:

Ik ook… normale cyclus bij mij is 24 dagen… op de dag af!!!