Hallo meiden,
Ik ben benieuwd hoe jullie cyclus weer op gang komt na/tijdens het geven van borstvoeding. De mijne begon 5 weken geleden spontaan (7,5 maand na mijn bevalling), duurde een hele week en was heftiger dan “eerst”. Ik geef nog steeds borstvoeding, meestal begin en halverwege de ochtend, eind van de middag en 's avonds laat nog een keer. Nachtvoedingen heb ik lang niet gegeven, maar de laatste weken weer vaak wel eentje. Ik ben blij dat ik nog steeds borstvoeding geef, aangezien ik soms aardig heb moeten vechten om de zes maanden vol te maken, maar het bevalt me zo goed, dat ik graag nog door ga.
Nu ben ik dus benieuwd of het bij de meesten, als de cyclus weer op gang is, bijvoorbeeld elke keer weer gem. tussen de 27 en bijv. 35 dagen duurt, of dat hij dan gerust weer een aantal maanden wegblijft? Ik zit hier maar te wachten en er komt niks (en negatieve testen ook) .
Zie jullie reacties graag tegemoet.
Groetjes!
Hier komt niets op gang,
bij dana kwam het pas toen ik echt volledig stopte met de bv.
Deze ronde ook nog nergens iets van cyclus gezien.
Toen het bij dana weer op gang kwam was het de eerste keer na precies 4 wkn dat ik de laatste voeding had gegeven. En daarna was ik weer zwanger :inlove:
hier zit ik ook te wachten…
ik geef ook nog volledig bv en nog geen enkele keer ongie geworden…ben benieuwd wanneer het voor eerst doorbreekt. Eerst maar eens van de vakantie genieten en dan ga ik voor een groot deel stoppen met bv geven…hopelijk is het dan snel op gang…
Hmm. Jullie hebben dus zelfs nog helemaal niks gezien. Daar heb ik wel vaker van gehoord, dat is ook vervelend als je erop zit te wachten ivm bijvoorbeeld een nieuwe zwangerschap. Alleen ik vond nergens of de perioden ertussen ook héél verschillend kunnen zijn als je eenmaal wel je eerste menstruatie hebt gehad en toch nog bv geeft. En dan bedoel ik dat er bjvoorbeeld maanden tussen zou kunnen zitten? Ik hoop van niet natuurlijk, en het is inmiddels ook pas iets meer dan 5 weken geleden, maar was er benieuwd naar. Maar helaas niet zoveel reacties. Jullie bedankt alletwee!
Bij Sanne werd ik niet ongi, maar wel zwanger, wat geeindigd is in een mk. Toen gestopt met bv, 11 maanden gegeven, en toen meteen cycles 30 agen en 2 maanden later zwanger van Lara.
Nu weer volledig bv en afgelopen week weer voor de 1e keer ongo geweest, net als ik voor de zwangerschappen altijd was.
3,5 maand na de bevalling ben ik ongi geworden ben nu ook wel benieuwd wanneer de volgende komt.
Hier na 9 maanden weer.
Bij Jasper werd ik na 9md weer voor het eerst ongesteld, maar had toen echt cycli van 38-49 dagen :roll: Tot ie met 12md zelf afgebouwd heeft en ik dus gestopt was met bv geven, toen kwam vrij onmiddellijk mijn cyclus van 28 dagen terug. Overigens was’t alleen de eerste keer veel heftiger dan voor de zw. , daarna was’t weer ‘normaal’. Nu bij Robin nog steeds niet ongesteld geworden :think: . Ben benieuwd hoe lang het nog duurt :shifty:
Ik was na 9 maanden weer ongesteld…Helaas ook weer gewoon mijn normale cyclus meteen hahaha. Heb nog doorgevoed tot 2 jaar en 2 maanden oud. Maar het aantal voedingen was een stuk minder dus ik denk dat het daardoor kwam.