Cyclus normaal 25-28 dagen, nu overtijd maar niet zwanger??

Ik weet het even niet meer… :frowning:

Ik heb altijd een redelijk regelmatige cyclus gehad. Toen ik net gestopt was met de pil de eerste maanden 28 dagen.

De laatste maanden is dat steeds 25 dagen (en één keer 19 toen ik op vakantie ging).

Uitgaande van die 25 dagen ben ik nu 6 dagen overtijd. Als ik uitga van die 28 dagen ben ik er 3 overtijd.

Heb op de 27ste dag een test gedaan en op de 30ste (predictor). Beiden negatief.

Nu weet ik het even niet meer…?

Hebben jullie dit ook wel eens gehad? Wat was er toen aan de hand?? En wat hebben jullie toen gedaan??

groetjes Sjaantje

Ik heb dit nooit gehad maar snap dat het allemaal erg onzeker is, het enige wat ik wel weet is dat predictor erg laat positief aangeeft, andere testen gaven bij mij posi terwijl de predictor nog negatief aangaf.

Als ik jou was zou ik een clear blue halen. Predictor zijn echt verschrikkelijke testen. die gaf bij mij neg aan en heb een uur later een cb gedaan en die gaf zwanger aan.

Ik bleef ook steeds met predictor niet zwanger testen, terwijl ik het wel degelijk was.

Gelukkig willen de artsen hier in België nogal snel bloed prikken op hcg en wist ik dus dat ik toch zwanger was.

Als een test niet zwanger aangeeft, kan je dus wel degelijk wel zwanger zijn.

Ik hoop voor jou dat het raak is !!!

liefs

Gerda

oh… krijg toch weer een klein beetje hoop nu.

Ik zal eens een cb gaan halen. Maakt het nog verschil uit welke (of is er maar een)?

Bedankt alvast :smiley:

ik duim voor je … :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

laat je nog iets weten, als je nog nieuws hebt???

liefs

Gerda

ik zou de digitale halen, 3 in een doosje even een uitgave, maar in verhouding valt t wel mee.

oohh

ik ben niet nieuwschierig hoor :liar:

heb je al een testje gehaald??

Maakt niet uit hoor vuegje :smiley: Kan ik wel tegen, en anders moet ik hier ook niet posten hè!

Ik kwam net bij de apotheek, hadden ze daar geen digitale van CB, alleen eigen merk en niet digitaal. Te laat voor de drogist dus toch maar eigen merk gekocht :oops:

Toch denk ik nu weer dat het allemaal loos alarm is. Misschien ben ik er toch onbewust veel te veel mee bezig, maarja, hoe zet je dat nou weer uit??? Iemand tips :mrgreen:

Uitzetten? Als dat toch eens zou kunnen… :wink: Als je iets heel graag wilt dan ben je er gewoon veel mee bezig! Tenzij je een beetje afleiding hebt… Hoop voor je dat t geen loos alarm is… :pray:

Hihi, nieuwe cursus!! De niet teveel denken dat je misschien zwanger zou kunnen zijn.

Vanmorgen test was weer negatief. Ging net weer naar het toilet en dacht dat de afscheiding iets bruiniger was. Nu hoop ik voor de verandering eens dat die duiveltjes komen…

ai jammer

volgende keer raak :smiley: :thumbup:

Bedankt voor het meedenken, de :evil: :evil: zijn vanmorgen gearriveerd. En ik ben blij, nieuwe ronde, nieuwe kansen :smiley: