Hoi ALlemaal,
het speelt me nu toch een beetje parten, voor mijn zwangerschap had ik ALTIJD een cyclus van 4 weken en 3 dagen. Nu is dat wisselt, maar word eigenlijk steeds meer. Mijn vraag dus: zijn er nog meerdere mensen die dit hebben? Na hun zwangerschap niet meer logisch kunnen redeneren wanneer ze ongesteld moeten worden? Vorige maand was het 6! weken, die maand ervoor 5 weken en nu ook alweer 5+5. het is echter ook wel 1 of 2x voorgekomen dat ik wel de 4 weken + 3 dagen had of zelfs minder.
groetjes,
Louise
Nou ja, schrijf ik net bij een ander topic dat ik er zo van baal dat er geen pijl meer te trekken is op mn cyclus na mn laatste zwangerschap, zie ik hier ineens staan dat ik niet de enige ben. Ik was dus ook altijd super regelmatig, nu is t iedere maand maar weer afwachten wanneer t me overvalt. De ene keer al na 3 weken, nu is t al weer 5 weken geleden en nog steeds niets. Mn man zei al voor de grap dat ik in de overgang ben :shock:
Na de geboorte van mn oudste heb ik nergens last van gehad, maar toen ben ik eigenlijk ook vrijwel meteen weer aan de pil gegaan en nu gebruik ik eerlijk gezegd nog niets.
jee, wat ben ik blij dat ik niet de enige ben…! Ik dacht ook al aan de overgang ofzo :oops: :shock: Nou zal dat wel niet, maar vind het zo vervelend… maar ligt dus niet aan mij? nu denken we aan een 2e, en is zo lastig om iedere keer te denken, jee, ben ik dan nu overtijd???
terwijl het misschien wel helemaal niet zo is!
groetjes,
Louise
hier is het ook een ramp… Na milan was het nog zo dat ik juist lange cyclussen had… en nu… nu juist heel kort… het was vaak 18,19 dagen (normaal gem 30 dagen)… en nu ben ik zelfs na 11 dagen al weer ongesteld :shock:
Tjee Louise, das helemaal lastig, iedere keer die onzekerheid of je nu echt overtijd bent of gewoon een ongi die geen zin heeft om te komen. :?
En t lijkt me nu ook lastig inschatten wanneer je vruchtbaar bent. dan maar zo veel mogelijk klussen
Hier absoluut geen kinderwens meer, maar met een tweeling van 5 maanden en een peuterpuber van 2,5 denk ik bij t zien van mn bed maar aan 1 ding…slapen!
Ik heb ook geen idee meer wanneer ik ongesteld word, ik zat altijd op 27 dagen maar nu ineens niet meer. Ik had gister al ongesteld moeten worden, nu is het maar afwachten :think: