cyclus na MK/MA

mag ik jullie mening hierover?

Ik heb in aug. een MK gehad. 28 dagen erna (september)een menstruatie, wat minder bloedverlies, maar verder ongeveer zoals ik gewend ben. Toen een nieuwe cyclus van 30 dagen, 5 dagen licht bloedverlies en daarna een menstruatie (oktober)van 1 dag, ik verwachtte dat het de dag erna wel zou doorzetten, maar dat was dus niet zo.

Nu rommelt het weer(november), weer licht bloedverlies (inlegkruisje per dag), verder nog niets, zit op dag 27.

Is dit nou normaal, of moet ik eens aan de bel trekken?

Ik ben dus niet zwanger (was het maar waar).

Ik durf er eigenlijk niks over te zeggen, want na mijn mk was ik meteen weer zwanger, maar heb wel een keer ergens gelezen dat je lichaam toch even moet ontzwangeren. Misschien is dat nu ook het geval?

Denk dat je zowiezo even de huisarts kan bellen of het inderdaad mogelijk is.

Succes! Liefs

ik mag 5 december bij de gyn langs, ik heb gebeld met mn verhaal en gevraagd of de gyn die de currettage deed misschien eens met me kon overleggen, dat kon, fijn dat ze er zo mee omgaan!

Ben er benieuwd…

Hey meis, het kan heel goed hoor wat je omschrijft. Het is helaas niks raars :hug: Na een miskraam, maar ook na een bevalling kun je een andere cyclus krijgen dan je ervoor gewend was. Het lijf doet dit soort dingen op basis van hormonen en die veranderen weleens en dus ook je cyclus. Het kan ook zomaar ineens weer teruggaan naar het patroon zoals je gewend was, maar dit kan voorlopig ook een nieuw patroon zijn. Maar evengoed prettig dat je een gesprek over kunt hebben met je gyn. :thumbup: :hug: :hug: