Even een vraag voor een vriendin:
Ze heeft nu al zes weken geen spiraaltje meer maar slechts 1 dag bloedverlies gehad, in de week na verwijderen. Geen normale menstruatie dus. Is dat normaal, hoe lang zou dat nog mogen duren?
Ze hoopte dus dat ze al zwanger was, maar helaas vandaag negatief getest. Het verbaasde mij eigenlijk ook wel en ik weet ook niet of het normaal is…
Ik was zelf direct zwanger erna dus ik weet t ook niet.
ik heb hem in maart 2009 verwijderd. had wel een bloeding ofzo. toen 149 dgen niet ongi geweest… en sinds 3 juli 2011 zwanger…
maar het verschilt per persoon. sommigen zijn direct zwanger. sommigen moet heel erg ontpillen
jeetje, dat is ook lang dan.
Mijn huisarts zei toen wel dat je niet hoefde te ‘ontpillen’ en dat je cyclus alleen onderdrukt was geloof ik, gewoon meteen weer zwanger kon raken?
Ik had geen idee van mn cyclus toen maar was daarvoor altijd heel makkelijk zwanger geraakt en toen dsu weer. Zij wil voor haar eerste gaan dus heeft daar geen idee van.
even afwachten. en anders toch naar de huisarts om advies te vragen. IK had toen we iets van pilletjes gekregen om het op te wekken maar die werkte niet… maar na ± 149 dagen had ik een gemiddelde cylcus van 27 dgn en een uitschieter naar 23 en 33 dagen.
Mmm hier iets gevloeid na verwijderen en bij Jorre gelijk zwanger, bij deze keer ben ik ook een maand na zeer licht ongi geweest en toen zwanger.
Toch heeft ieder lijf zijn eigen ‘tijd’ nodig weer op gang te komen.
Wens je vriendin succes met zwanger raken.
hahaha grappig…
Ik heb hem 2 augustus j.l verwijderd.
24 augustus j.l een positieve test in mijn handen
Ik had geneens een cyclus :mrgreen: Dus zo kan het ook ja…
ik heb hem 10 september verwijderd.
nu nog niet ongi maar ook niet zwanger.
we wachten gewoon af