cyclus bij clomid

hey dames:)

ik zit met een paar vraagjes…



ik zit sinds deze cyclus aan clomid en heb een vraagje over de cyclus.



vanaf dag 3 t/m 7 heb ik die clomid gehad, en 1 januari was dag 10. de echo heb ik gemist… en aangezien de gyn’s blijkbaar te druk waren konden ze geen nieuwe inplannen :frowning: dus ik weet niet zeker wanneer mijn eisprong is geweest maar weet wel bijna zeker dat ie er is geweest op dag 15 of 17 (beide dagen heb ik behoorlijke buikpijnen gehad)

maar nu is de vraag… wanneer kan ik nu testen? ik dacht de 21e januari ( dag 31)



even ter duidelijkheid:

dag 1 = 23 december

dag 10 = 1 januari

dag 15 = 6 januari (eisprong?)

dag 17 = 8 januari (eisprong?)





wanneer zou ik kunnen gaan testen of iig mn nod hebben dan? ik ben een beetje in de war :oops:





en dan de 2e vraag:

wanneer hebben jullie zelf getest en eventueel positief gekregen? ligt dat bij clomid anders dan normaal? is het dan misschien later of eerder of gewoon verder normaal?





en de laatste vraag:

kan het dat je door de clomid je hormonen in de hoogte gaan? heb nu nl dingen waarvan ik denk ja… het kan wel eens raak zijn. kan dat ook aan de clomid zelf liggen? heb nl wel eerder eisprong gehad waarschijnlijk(althans volgens lh-test en temperatuur) maar niet iedere keer.





Hopelijk kan iemand hier mij even uit de brand helpen:)



Groetjes

Je kunt twee weken na je eisprong testen, dus dat zou op z’n vroegst de 22e zijn als je denkt dat je de 8e de eisprong gehad hebt. Het testen is niks anders met Clomid, het heeft geen invloed op je test of een zwangerschap. Wanneer je positief test, heeft te maken met de waarde van het zwangerschapshormoon. Je kunt met Clomid inderdaad bijwerkingen hebben, die ook op zwangerschapskwalen lijken. Hier kun je ook na je eisprong nog last van hebben. Dus nog even afwachten…

hmm… lastige kwestie hihi, dus kan niet echt van de kwaaljes op aan…

na wachten moeten we zeker dus ik ga uit van de 22e wat je zegt.



:pray:

Nee, jammer genoeg niet… Ik heb wel eens veel kwaaltjes gehad en dan was ik toch niet zwanger. :wall:

jaks…



maar toch gvraag ik me af… mijn hond is best gevoelig daarmee. maar zou hij ook vals iets kunnen merken zegmaar? ik bedoel: toen mn beste vriendin zwanger was en bij ons hier was elke keer ging de hond plassen bij haar… totaan dat haar zoontje geboren was daarna niet meer. en nu… gister deed hij het weer! mnaar dan dus bij mij:s ik snap er niets van, misschien spoort die hond gewoon niet hoor haha. de hond hier is altijd gek. maar zo zet je jezelf wel aan het denken :think: :shock:

@Jippie wrote:

Nee, jammer genoeg niet… Ik heb wel eens veel kwaaltjes gehad en dan was ik toch niet zwanger. :wall:




ik ook zo vaak je lichaam kan je heel goed voor de gek houden :?

ik weet et :frowning: helaas is het lichaam soms maar een geval appart haha.



nou ik moet nog 3 daagjes wachten…bha bah bah wat duurt dat lang :? :roll: