Cyclus 9 maanden 28 dagen, 1 week pil, gestopt, EN NU ?!?!?

Goedemorgen allemaal !!

Ik heb een vraagje waar ik zelf niet uitkom, heb al uren gezocht op internet maar kom er niet uit.

9 maanden lang heb ik al een cyclus van 28 dagen.

30 augustus t/m 5 september heb ik een weekje de pil geslikt (na 9 maanden zonder!), dit terwijl ik woensdag 3 september ongesteld moest worden. Dit heeft dus niet echt doorgezet, en 5 september dus weer gestopt met de pil en besloten 100% voor een kindje te gaan. Dinsdag 9 september wezen klussen :lol: , en 's avonds ongesteld geworden?!?! Of is dit nou een pilbloeding!?! Of verlate ongesteldheid?!

Ik weet even niet meer wat ik nou moet aanhouden, om mijn cyclus in de gaten te kunnen houden.

Sinds gisteren ongelooflijk misselijk en pijn in mijn borsten… :sick:. Zal toch niet zo zijn dat ik nu al zwanger ben!!! Kan me niet voorstellen, of heb ik direct naar die week pil een eisprong gehad? Zoja, wat moet die bloeding dan voorstellen?

Oftewel wat stellen jullie voor?! Ik weet het even niet meer : :think: …

Maar in ieder geval heeeel erg gelukkig dat mijn man en ik na 2 vervelend afgelopen zwangerschappen éindelijk hebben besloten het weer te proberen!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Kan me zo voorstellen dat je cyclus even in de war is. Een weekje aan de pil enzo kan daar natuurlijk voor zorgen.

Zou even afwachten of anders een test doen natuurlijk!

Heel veel suc6 en hoop dat de weg naar een gezonde zwangerschap nu voor jullie open ligt!

Dank je wel voor je reactie !! :smiley: … Ja ik denk ook dat mijn cyclus compleet in de war is…

Aan de ene kant wil ik best nu een zwangerschaps test doen… maar aan de andere kant ik verlies niet voor niets bloed sinds 9 september… Dus straks is het een hele vroege mk o.i.d. Vind het niet nodig om zoiets dan te weten, dan moet ik namelijk meteen weer naar het ziekenhuis en alles laten onderzoeken. (i.v.m. medisch) En manlief is net overal over heen aan het komen… :think:

Naja ik ga er wel een puur voor mezelf doen, hoeft hij dan niet te weten natuurlijk… Wil hem nergens mee belasten, deze keer moet het leuk zijn voor hem :inlove: :inlove: :inlove:

Ik ga vanavond even testen… :eh:

Suc6…ken het gevoel helaas ook hoor. (3x miskraam waarvan ook 1x eug…).

Hoop op een wonder en anders in de toekomst natuurlijk!

Net de test gedaan, en helaas niets op te zien. Snap niet waar al die rare gevoelens, misselijkheid, hoofdpijn, zere borsten, en ongelooflijke moeheid e.d. dan vandaan komen… Ik ga nu gewoon de 9e aanhouden als 1e ongesteldheids dag…

Ja ach… we zullen zien. Het liefst gisteren dan vandaag zwanger natuurlijk :lol: , maar aan de andere kant vind ik het doodeng!!! Wil nooit meer een bbz meemaken… echt wat doet dat zeer:(…

Maar heb jij inmiddels het geluk al gehad om kinderen te krijgen?