CV ketel.... Huren of kopen?

we leasen er een ,omdat wij niet een keer dat bedrag kunnen betalen ,wij betalen elke maand 33 euro ,en er zit alles bij ,

@hendrika wrote:

maar hebben jullie er dan ook wel eens over na gedacht dat als je koopt sowieso garantie hebt.

wij hebben 2 jaar op alle onderdelen en dan nog eens 15 jaar op de pomp.




De problemen beginnen pas na een jaar of 5,6, dus aan die eerste twee jaar garantie heb je niets :wink:

Hier zijn we per jaar een kleine 90 euro kwijt aan serviceabbo en 50-100 euro aan onderdelen. En dat zijn onderdelen die telkens weer vervangen moeten worden (warmtesensors enzo :roll: :thumbdown: ) Ik zou bij aanschaf van een nieuwe cv me heel goed laten voorlichten over de onderdelen die op termijn steeds weer vervangen dienen te worden… :wink:

mijn partner werkt als CV monteur en doet dus niks anders dan alle dagen aan ketels sleutelen, naar leveranciers en dergelijke etc.



Als je vragen hebt, mag je me wel een pb’tje sturen en dan kan hij je misschien helpen.

Bedankt voor jullie antwoorden… Zijn nog aan het rondkijken en informeren… Maar duidelijke voorkeur is er nu wel voor kopen…