Currentage gehad en nu een vraagje!!

weet niet of het goed staat dus staat het fout graag verplaatsen :oops:

Helaas kregen we donderdag te horen dat onze baby was overleden…

nu hebben we vrijdag een currentage gehad… (2e keer)

de 1e currentage heb ik 1 week gevloeid en week 3 was ik al weer ongesteld.

alleen nu heb ik maar 2 dagen gevloeid… nu heb ik 2 dagen bruine afscheiding (oud bloed verloren) en vanavond begon ik weer gewoon te bloeden(net als met gewone ongi dus niet zo erg als met vloeien…) :oops: is dit nu ongesteld (sneller dan verwacht) of ga ik nu weer verder met vloeien…???

alvast bedankt

:-* :-*

niemand die ook maar een idee heeft :pray:

Marianne, ik zou uitgaan van een ongesteldheid maar ik heb hier zelf geen ervaring mee.

Ik heb nog een week gevloeid en ben toen 33 dagen later weer ongesteld geworden.

Zou ook even afwachten hoe lang/veel het is…

Sterkte in ieder geval!

Marianne, ik zou gokken op navloeien. Ik vind het namelijk wel erg snel voor een ongesteldheid. Eitje moet 2 weken rijpen, dan nog ongever 2 weken tot ongi. Als je nu al ongesteld zou zijn zou dit betekenen dat je een eisprong gehad zou moeten hebben terwijl je nog zwanger was en dat kan volgens mij niet.

Heb je toevallig gisteren lichamelijk veel gedaan, dat daardoor het bloeden weer gestart kan zijn?

In elk geval: sterkte ermee :hug:

@ludje wrote:

Marianne, ik zou gokken op navloeien. Ik vind het namelijk wel erg snel voor een ongesteldheid. Eitje moet 2 weken rijpen, dan nog ongever 2 weken tot ongi. Als je nu al ongesteld zou zijn zou dit betekenen dat je een eisprong gehad zou moeten hebben terwijl je nog zwanger was en dat kan volgens mij niet.

Heb je toevallig gisteren lichamelijk veel gedaan, dat daardoor het bloeden weer gestart kan zijn?

In elk geval: sterkte ermee :hug: