cupmaat en voeding

sorry voor de vraag :oops: maar ik denk hier al tijden over na :oops:



is er een verband tussen cupmaat en de hoeveelheid voeding/productie?

en misschien wel zelfs in hoe lang je voedt :think:




dus dames: vertel, wat is jullie ervaring :shifty:

Nope…je melkklieren zitten er of je cup a of f hebt…en je melk wordt veelal aangemaakt OP het moment van drinken dus dan is de melkklier alleen de transporter…dus het is niet zo hoe groter je cup is hoe meer ‘‘opslagplek’’ er is 8)

Ik heb niet zoveel (grote b, kleine c) , whawhawha… Maar had toch voldoende melk hoor… Kolfde soms gewoon 300cc uit 1 borst… :shock: …



En nu heb ik helemaal niks meer :cry: , Jeroen zegt weleens: Veron heeft alles opgemaakt…



gr patricia

Kort na de bevalling een flinke cup c, nu bijna 4 jaar later waarschijnlijk door het vele hardlopen geworden tot een kleine b cup maar mijn meisje drinkt er nog evengoed twee keer per dag van.

pfff in dat geval kan mijn dochter niets tekort komen…



Mijn melkfabrieken zijn groter dan haar hoofd! (75E)



Krimpen ze als je geen BV meer geeft (hope so)

volgens mij is het bij mij vooral VET wat er aan mn voorgevel zit :mrgreen:



ben van een kleine c naar f gegaan in de loop der jaren ( en de “nodige” kilo’s :wink: ) 8)

uuummm… ik kon uit mijn a/b cup gerust 600 cc kolven na een nacht slapen… :oops:

Hier een 75 F/G cup en melk genoeg maar dat heeft er inderdaad niks mee te maken… :angel:

Zoals er al meerderen zeggen, cupmaat schijnt niks uit te maken.



Toen ik net bv gaf, zat ik op 80 G, Floor had genoeg aan 1 borst per voeding. Zelfs dan gaf ze vaak melk terug. Ze zat aan de bovenkant van de groeicurve met haar gewicht.