CSM Schenkstroop

Hallo,

Weet iemand waar ze dit verkopen?



Die andere van van Gilse vinden wij erg vies…



Ik ben al bij de AH geweest en bij de Super de Boer maar daar verkopen ze het niet :snooty: …



Iemand een idee…



gr patricia

hmmm… let er eigenlijk niet zo op… maar misschien bij de jumbo???

Ik zou het bij de Jumbo proberen. Die kunnen vaak ook nog bestellen op verzoek, prima service! :thumbup:

Em-te voor heen Edah…ik heb hem namelijk ook wel eens gehad maar kijk eens op de verpakking heb je niet per ongeluk de verkeerde smaak genomen karamel ipv de originele? Heb ik namelijk ook eens gedaan en blehhh die was niet lekker.

en anders online kopen als je hem zo lekker vind en niet meer kunt vinden in de winkels in je omgeving.









edit beheer; link verwijderd

c1000 hebben we hem gekocht. De andere is viesss :mrgreen:

ANders kun je deze ook nog nemen, van CSM



nee jakkes die is ook heel viesss… heb die ook wel eens gehad… lijkt nog niet op gewone schenkstroop!

Bij de Plus markt. En Super de Boer volgens mij ook.



Ik heb nu ook per ongeluk van Gilse en die vind ik ook lang zo lekker niet :frowning:

csm bij de ah of c1000…

Oh nou heb ik zin in pannekoeken!

@Nefarious wrote:

Oh nou heb ik zin in pannekoeken!




LOLOL :mrgreen:

De fabriek van CSM staat in groningen :wink:

Bas van der Heijden

Dank jullie…



Hmmm Jumbo, zou niet weten waar hij hier in de buurt zit…



C1000 zit wel in een dorp verderop dus daar rij ik maar naartoe vandaag…



AH verkoopt hem hier niet en ook de Super de Boer niet, raar eigenlijk toch van zo’n bekend merk…

Bij de AH verkopen ze zoveel A-merken ineens niet meer…



gr patricia

c1000 had ze ook niet, ze vertelden dat het allemaal van gilse wordt… Dat dacht ik al omdat als je op de pagina van csm kijkt je dan een link hebt van van gilse…



Ook de supercoop had ze niet…



Dus het wordt denk ik ergens online bestellen maar dan wordt het wel een duur grapje…



gr patricia

@Isabel Sofie wrote:

De fabriek van CSM staat in groningen :wink:




Ja!!!

Als ik naar buiten ga zie en ruik ik hem :dance:

Ik weet niet of je het intussen al gevonden hebt, maar ik ben het vandaag tegen gekomen in een winkel waar ik het, het allerminst verwacht had :shock:

Namelijke de Xenos :think: Ik zag het staan bij de bakartikelen en moest meteen aan dit topic denken :mrgreen:

@Greetje14 wrote:

@Isabel Sofie wrote:
De fabriek van CSM staat in groningen :wink:




Ja!!!

Als ik naar buiten ga zie en ruik ik hem :dance:


Wat een meur he!

Idd, bij Xenos hebben ze CSM stroop staan. Ik heb 'm ook meegenomen en moest gelijk aan dit topic denken. Dus op naar de Xenos :mrgreen: