cryo tp na miskraam , nu ineens dun baarmoederslijmvlies??

Hallo meiden,

Ben weer ff weggeweest na onze miskraam want na 1 maand vloeien bijna zaten we echt in een diep dal.

Nu had ik echt mijn hoop gevestigd op onze laatste cryo tp.

Gisteren mochten we dan voor de echo, de vorige keer een "prachtig"baarmoederslijmvlies van 8mm volgens de echoscopiste op cd 10, maar gisteren dus niet :frowning: mijn bms was maar 3,8 mm.

Mijn eitje was wel al 15mm.

Nu heb ik vanmorgen een recept van progynova gefaxt gekregen en daarmee het recept gaan halen.

Maar morgen is dus de nieuwe echo, ik ben er best bang voor geworden.

De cryo tp is gewoon in natuurlijke cyclus.

Dadelijk word het deze maand gestaakt :cry: , en na 4,5 jaar wil ik toch zo graag eens goed nieuws.

Denken jullie dat die progynova nog gaat helpen ?



Als deze maand neit doorgaat word het mei, volgende maand zijn we 1 week op vakantie als we voor de bloedtesten enz moesten dus helaas.

Mijn hoop is wel gekelderd:(

liefs Arzu

Progynova helpt wel goed om je baarmoederslijmvlies dikker te maken. De vraag is alleen of het snel genoeg zal werken, aangezien je follikel al 15 mm is. De kans is groot dat je de eisprong eerder hebt dan dat je slijmvlies dik genoeg is. Dat is afwachten. Hopelijk groeit dat binnen een paar dagen tot minimaal 7 mm en laat de eisprong nog eventjes op zich wachten. Spannend!



Heel veel succes met je echo morgen!

Dank je wel meid!!!

Tja daar was ik idd ook bang voor wat jij zegt!

Arzu, balen dat het nu zo vreemd en anders verloopt dan je hoopte. De progynova zal je zeker helpen. Of het genoeg is dat is koffiedik kijken. Vraag anders voor alle zekerheid na tot hoe lang na je natuurlijke eisprong het ziekenhuis een TP doet. Bij 20 mm verwachten ze ws de eisprong, met 1 a 2 mm per dag groei ben je daar dus ergens tussen 3 en 5 dagen aanbeland. Succes!

Hey meis,

het ziekenhuis doet een tp 5 dagen na de eisprong ( de vorige keer dus na de pregnyl 7 dagen)

Ben gisteren ook naar een acupuncturist geweest en die vertelde me dus dat het zeker door de mk kan komen.

Aangezien het heel vaak gecontroleerd is en altijd goed was!

Ik moet kwart voor 11 op het zh zijn, ik laat jullie wat weten!

Bedankt!

xxxxx

Hey meiden,

hier ben ik weer.

Vandaag een man, ik had zoiets ooooooohw jee hihihi.

Toen ik binnenkwam vroeg hij mij, en hoe is het?

Ik : tja niet zo geweldig het bms was zondag te dun 3,8 , tja en of dat in 1 dag met progynova genoeg gegroeid is??

We gaan eens kijken zei die toen.

Hoeveel was het zondag ook alweer?

3,8



Nou het is prachtig nu hoor: 8,8!!!mm

Nou zegt ie tegen de stagaire wat er ook bij stond, zo’n mooi bms hebben we toch nog niet gezien vandaag heh.

Ik kreeg zelfs een foto hihih.

Het was ook 3lagig dus gewoon perfect volgens hem.

Ongelooflijk!!!

Ik ben zo happy, straks pregnyl, ben benieuwd wanneer de tp.

Die zal wel wat verschoven zijn waarschijnlijk.

xxxxxx

wat goed nieuws!!! :thumbup: :thumbup: :inlove:

x flowergirl

Dank je wel meid :inlove:

eindelijk weer een beetje hoop he meid… nou nu maar hopen :pray:

:-*

Ja eigenlijk had ik alle hoop opgegeven :oops: .

Vanaf oktober zoveel pech/ miserie gehad.

Mijn man kreeg een tese en ze waren er heel zeker van dat de 2e tese iets gevonden zou worden na aanleiding van de eerste tese in genk.

Maar helaas tese negatief.

We deden een verse icsi-tese, en hadden afgesproken dat het dan met donorzaad bevrucht zou worden.

Alleen ik kreeg ernstige overstimulatie, heb kantje boord gelegen.

Dus geen verse tp, van 9 waren er maar 3 goed als cryo.

3 januari tp 2 cryo’s en we raakten zwanger!



Maar helaas steeg het hcg niet goed, dus met 6.1 wk een miskraam :cry: .



Ik hoop dat deze keer de goede keer is.

We zijn onderhand 4,5 jaar aan het proberen, maar door mijn mans zijn probleem is het nooit wat geworden helaas.



Hoe is het met jou?

wat een droevig onderschrift:(

xxxx

oke… ik ben nog niet heel erg bekend met alles afkortingen… kan je het nog keertje uitleggen??? pfff sorry :wink:

Oke :slight_smile:

Nou mijn man heeft de bof gehad en hierdoor alleen maar onvolgroeide zaadcellen.

Hij heeft 2keer een ingreep gedaan om te zoeken naar zaadcellen aangezien de 1e qua dossier niet zo slecht leek.

Helaas was die toch weer negatief :frowning:

Dus dat betekend tese

Wat goed, zeg! Ik heb echt nog nooit meegemaakt dat een baarmoederslijmvlies in één dag van 3,8 mm naar 8,8 mm kan groeien! Hebben ze het dan gisteren wel goed gemeten? Fijn dat alles nu door kan gaan. Heel veel succes!

oke… ja nu begrijp ik het meer… maar wat ga je nu doen dan??? omdat zijn zaadjes niet goed zijn??

:-*

Zondag was de vorige echo.

Tja daarom net had ik ook zoiets dat word niks.

Hij heeft me een foto meegegeven als bewijs hahahah.

Ja of die vrouw heeft verkeerd gerekend maar heb het haar idd zien aanduiden.

Ik kon het ook echt niet geloven hahah heb het hem 2 keer laten opmeten hihi

Nou de eitjes zijn met donorzaad bevrucht.

En het is uhm hoe moet ik uitleggen dat ze zaadjes niet goed zijn, ze zijn gewoon niet af daarom vond men ook niks in zijn sperma.

Een hele klap voor ons om te verwerken.

En zoooooo blij met de zwschap van de 2 cryootjes.

Maar nu op naar de laatste :kaars: .

maar hoe dan ook zijn het onze kindjes.

Mijn man word een prima vader , hij is zo lief ook voor andere kindjes.

En dan te weten dat hij turks is, en donor voor hun dus echt not done is!

nee dat is niet niks nee…voral niet omdat hij turks is… ik weet wat het is… heb 1,5 jaar relatie gehad met een turkse man… maar goed dat was niet zo’n leuke tijd… ik weet een beetje hoe die cultuur is… maar goed nu hopen maar dan he.,… :-*

Jammer meid dat je een slechte ervaring hebt.

Daarom heb ik me ook eentje uit turkije gehaald;)

Nee hij is zooo lief, hij doet alles voor me!

hahahah ja dat zeggen ze vaak he… turken die in in turkije zijn op gegroeid… zijn heeeeeeeel anders dan als ze hier uit nederland komen… nou ik had er echt 1 uit nederland… :mrgreen:

hahahah ja dan weet ik wel wat voor een je had.

Een vriendin van mij haar man is een nl turk.

Dat is ook zoiets pffffffff, dan denk ik jeetje laat je dat allemaal gebeuren.

Alleen weggaan, haar de hele tijd alleen achter laten thuis.

Niet helpen in huis.

Chatten met andere meiden.

Zeggen dat ie liever een turkse had :shock:



Doeiiiiiiii!!!

Mijn man word er neit goed van en houdt contact omdat ze mijn vriendin is maar anders…

hoefde hij ze nooit meer te zien hhah