cryo terugplaatsing

wie eeft ervaring met een cryo terug plaatsing…

bij ons is afgelopen donderdag een cryo terug geplaatst 6 cellig ( was 8 cellig) ben benieuwd

liefs

Ik heb één keer een cryo-terugplaatsing gehad. Er is toen eentje van 7 cellen teruggeplaatst, helaas niet gelukt. We hebben nu nog zeven cryo’s in de vriezer. Op het IVF/ICSI-topic schrijven meiden mee die ook behandelingen en cryo-terugplaatsingen hebben gehad. Je bent welkom om daar mee te komen kletsen! Succes met de wachtweken!

Yep 3 x een TP van een cryo gehad. De eerste keer is ‘helemaal’ mislukt, de laatste twee keren was ik welliswaar in eerste instantie zwanger maar beide zijn miskramen geworden.

Het enige wat ik je dus kan vertellen is dat bij ons de cryo’s die gekomen zijn uit de geslaagde IVF waaruit onze zoon is geboren aangeslagen zijn. Dat waren ook de cryo’s met de beste kwaliteit na ontdooien.

Dat proces is een aanslag op ze (je hebt het zelf meegemaakt nu van 8 naar 6 cellen) en daardoor is de kans van slagen iets lager dan bij een verse poging. Desalwelteplus is het wel een goeie kans! Succes met je wachtweken!