Crosstrainer

Is er iemand die thuis een crosstrainer heeft?

Welke heb je, en hoe bevalt hij je?



Ik zit er over na te denken om er één aan te schaffen, maar het si toch lastig kiezen zonder ervaring van iemand.

Ik hád er eentje, een Buffalo van de Wehkamp.

Ik ben er flink mee afgevallen, ik stond er 3x in de week een half uur op.

Ik heb er 1. Een Kettler. Prima kwaliteit, maar ik sta er nooit op. Hij is misschien 5 keer gebruikt, in 3 jaar tijd. :wall:

Wat toevallig, ik heb gisteren een hometrainer besteld :angel: ook 1 van kettler, maar goed het is dus een fiets en geen crosstrainer…



Wel heb ik bij de perry of blokker zon step ding gekocht, vaak gebruikt en echt ideaal kan je voor de tv doen.



Eigenlijk heb je niks aan mijn berichtje want je wil een crosstrainer :stuck_out_tongue:

ik heb er een via mp gekocht, en ben er erg blij mee datik hem via dar gekocht hb en geen nieuwe.

Stond er met regelmaat op, maar sinds het nieuwe jaar al niet mer.

wil het wel weer oppakken terouwens, maar vind het een verschirkkelijk ding :oops:



maar eigenlijk heb je aan mijn berichtje dus niets, want ik weet eigenlijk niet wat voor merk het is :slight_smile:

Heb er jaren geleden eens 1 gekocht… kettler… prima ding maar stond er nooit op… was eigenlijk ideaal om mijn badjas aan op te hangen… :oops: ik heb dat met alles… crosstrainer… zonnebank… enz… als t thuis staat, doe ik er niks mee… maar moet ik naar de sportschool… zonnecentra… dan ben ik vd partij… :mrgreen:

@faizaa wrote:

Heb er jaren geleden eens 1 gekocht… kettler… prima ding maar stond er nooit op… was eigenlijk ideaal om mijn badjas aan op te hangen… :oops: ik heb dat met alles… crosstrainer… zonnebank… enz… als t thuis staat, doe ik er niks mee… maar moet ik naar de sportschool… zonnecentra… dan ben ik vd partij… :mrgreen:




Hahaha, ik weet ook hoe dat voelt :smiley:

Net als een kind, je wilt het echt hebben, en eens je het hebt, is alle interesse weg :stuck_out_tongue:

Ja, dat is ook wel waar ik een beetje bang voor ben. Zo’n lekkere stofvanger.



Maar hij is bij mij niet eens expliciet voor het sporten/afvallen. Zou mooi meegenomen zijn, daar niet van.

Maar ik zou er 3x per week een half uur op ‘moeten’ om m’n onderrug soepel te houden, en te blijven op het niveau waar ik nu ben na de fysio.



Ik ben gewoon weinig in de gelegenheid naar de sportschool oid te gaan, dus het leek me wel ideaal.

Ik wil er ook eentje voor afvallen, omdat ik met 3 jonge kids in huis (voorlopig) niet aan sporten kom. Of ik wil er niet teveel moeite voor hoeven doen, graag iets binnenshuis.



Toen ik een paar jaar geleden wilde afvallen en naar de sportschool ging, vond ik de crosstrainer ideaal. De eerste keren waren slopend (ik redde net 3 minuten, pff) en uiteindelijk kon ik het een half uur volhouden.



Ik vroeg me af of iemand wilde opmeten hoeveel ruimte in ongeveer nodig zal hebben. Dus hoe lang en breed is hij? Misschien dat ik een plekje op zolder kan vrijmaken op de rommelkamer (fitnesskamer van mijn man) en toch wat aan beweging kan gaan doen…

De hoeveelheid ruimte dat zo’n ding in neemt ben ik ook wel heel benieuwd naar!



En idd, met de fysio vond ik 3 min ook echt slopend in het begin, haha.

Dat ligt er natuurlijk aan welke je neemt etc. Meestal staan er op internet (bij een webwinkel) wel de afmetingen van die crosstrainer…



Als je bijv… de Powerpeak 8258 crosstrainer ergometer neemt dan zijn de afmetingen 158x60x140 cm (ik weet niet hoe veel je wilt uitgeven aan zon ding, maar deze was niet ontzettend duur:wink:)

Het viel me wel op, hoe duurder hoe groter :wink:



Zoals ik al zei heb ik nu een hometrainer en dan kan ik dus met gemak onder de trap neerzetten als ik hem even kwijtwil, maar goed die is iets kleiner 142x60x88 cm

@Sennapen wrote:

Het viel me wel op, hoe duurder hoe groter :wink:



Zoals ik al zei heb ik nu een hometrainer en dan kan ik dus met gemak onder de trap neerzetten als ik hem even kwijtwil, maar goed die is iets kleiner 142x60x88 cm




Ja das wel waar, maar hoe groter, hoe comfortabeler ook :smiley:

dus het hangt wel een beetje af van wat je prioriteiten zijn hé…

@Chantalje wrote:

@Sennapen wrote:
Het viel me wel op, hoe duurder hoe groter :wink:



Zoals ik al zei heb ik nu een hometrainer en dan kan ik dus met gemak onder de trap neerzetten als ik hem even kwijtwil, maar goed die is iets kleiner 142x60x88 cm




Ja das wel waar, maar hoe groter, hoe comfortabeler ook :smiley:

dus het hangt wel een beetje af van wat je prioriteiten zijn hé…




Absoluut en ook of je er de ruimte voor hebt, er was volgens mij 1 opvouwbare maar dan hadden we het ook over dik 1600 euries :eh: :lol:

Maar goed, nu zijn crosstrainers ook groter dan hometrainers natuurlijk :):slight_smile:

Nou, er is een crosstrainer in bestelling.

Het is er één geworden van flow fitness. Dat is het merk dat bekenden van ons leveren.

Ergens in de loop van volgende komt hij binnen als het goed is.



Het is voor mijn gezondheid echt belangrijk dat ik hem met regelmaat ga gebruiken.

Het zal wel eens doorzetten zijn, maar dan moet ik maar even goed aan de afgelopen weken fysio denken, daar heb ik echt geen trek meer in :wink: .