cross trainer

nou uhm je bent al verder dan mij :shifty: :oops:

Ik moet het eigenlijk ook, maar tijd er voor nu, of zin? Echt niet gewoon :roll: :eh: :shifty: :mrgreen:

Dus je mag echt wel heel erg trots zijn op jezelf hoor! :dance:

Ik heb nog een crosstrainer met hartslagmeter te koop staan

Hé da’s toevallig, dacht ik nog! Lijkt mij ook wel wat zo’n crosstrainer thuis; zit er sinds een paar dagen aan te denken n.a.v. de crosstrainer die ik op MP zag staan :mrgreen: .

Helaasssss… ik zag gisteren dat ie gereserveerd was en volgens mij heb jij hem gekocht, Knipoogje :lol: ! Staat ie in Luyksgestel :smiley: ?

Heb nog nooit op zo’n ding gestaan, lijkt me wel erg fijn :thumbup: . Vooral omdat ik met “start to run” was begonnen en m’n knie na 4 lessen verschrikkelijk pijn heeft gedaan :? .

Succes ermee!

haha AnneK. die heb ik inderdaad gekocht!

ze is hem zelfs nog komen brengen voor me :mrgreen:

Ja, echt :shock: ? Wat een luxe!

Ik zag hem vandeweek op MP en zo ben ik er aan gaan denken om zo’n ding te kopen… maar waar laat je zoiets :eh: ? Ik zie het ook niet zitten om in de garage te gaan trainen, liever voor de TV. Moeten er wel wieltjes onder zitten :wink: .

hij staat hier nu nog in de huiskamer :mrgreen: :mrgreen:

hij moet nog naar zolder, maar mijn man is niet thuis.

en ik vind het ook wel lekker, omdat voor de tv te doen, en die hebben we op zolder niet :mrgreen:

hahaha, heerlijk! Actief bezig zijn, maar toch tv willen kijken :lol:

Dan lijkt het mij juist makkelijker gaan (hoef ik niet steeds te denken hoe lang ik nog moet :shifty: )…

Heb nog eens verder gekeken op MP, maar hier in de buurt staan alleen wat duurdere.

Ben ook helemaal niet bekend met die merken :think: ?

En dat vliegwiel, geeft dat een windvlaag of is ie helemaal afgesloten?

welk vliegwiel?? :think: :think:

en ik merkte gister ook dat ik tijdens expeditie robinson minder moeite had met het volhouden dan wanneer ik gewoon muziek op had staan

@AnneK wrote:

Dan lijkt het mij juist makkelijker gaan (hoef ik niet steeds te denken hoe lang ik nog moet :shifty: )…

Heb nog eens verder gekeken op MP, maar hier in de buurt staan alleen wat duurdere.

Ben ook helemaal niet bekend met die merken :think: ?

En dat vliegwiel, geeft dat een windvlaag of is ie helemaal afgesloten?

waar woon je dan, ik heb er 1 te koop staan voor 50,–

Ik woon in België, net onder de grens bij Knipoogje :wink: .

Er zit toch zo’n wiel in, of vergis ik me nu?

@AnneK wrote:

Ik woon in België, net onder de grens bij Knipoogje :wink: .

Er zit toch zo’n wiel in, of vergis ik me nu?

belgie is een beetje ver hahaha

http://sport.marktplaats.nl/fitness/377108307-crosstrainer-met-hartslag-meter-erbij.html?return=eJwFwdsJgDAMAMBdOkCrIH6kiLMEDDb0YWiiUMTdvUOY4WWYosK6gKsjJjOBEB7q%2BRJqvmLPJgXR1LcSbqWOR%2BUW6vCSZLchtBVW43aqi98Pmwgdxw%3D%3D&df=1

net al 7,30 minuut op dat ding gestaan!!

wel weerstand nummer 1 en erg snel ga ik niet, maar goed. dat komt vanzelf. eerst eens zorgen dat ik het zeker 30 minuten ga volhouden, en mijn conditie dus verbeterd.

merk gelukkig wel dat ik redelijk snel weer op adem ben als ik er eenmaal af ben. Dadelijk dus nog maar even een paar minuten proberen :slight_smile:

leuk vind ik het nog niet, (ja nu wel want hij staat voor de tv in de huiskamer :oops: :oops: weekend geen tijd gehad om hem te verplaatsen) maar merk wel dat het me goed doet om iets actiefs t doen.