crocs kapot na 1 week

Hallo,

iemand ervaring met de klantenservices van corcs? Had vorige week zaterdag voor Sarah crocs gekocht, de echte, 29,95 (op de site zijn ze een stuk goedkoper kwam ik gister achter dus voel me al een beetje opgelicht :wink: )

maar afgelopen zaterdag waren ze ‘ineens’ stuk. Het bandje wat achter de voet hoort of wat je naar voren kunt doen is kapot, waar hij om dat crocs teken gaat is het gescheurd. Sarah is waarschijnlijk ergens achter blijven haken maar hoe het precies gegaan is hebben we niet gezien.

Heb crocs een mail gestuurd maar ik kan ook terug gaan naar de winkel. Weet alleen dat ze ze daar niet meer hebben want we hadden de laatste van deze kleur in haar maatje.

Iemand ervaring of crocs zelf een oplossing heeft? Of is het gewoon ‘dom ongeluk’ en kan ik nieuwe bestellen? Hoop toch wel dat we een nieuw bandje ofzo kunnen krijgen :shifty:

Ik ben bang dat je pech hebt…

Sinds die dingen heel populair zijn geworden is het crocs naar het hoofd geschoten… 8) In het begin deden ze nog wel goed aan klantenservice, maar uit onderzoek bleek dat mensen vaak terug kwamen voor vervanging van de bandjes terwijl de kinderen er zelf onzorgvuldig mee omgingen…

En dat was voornamelijk het uitdoen van de crocs door met de ene voet op het bandje te staan en andersom…

Dit gebeurde echt heel vaak en je wil niet weten hoeveel ouders er op hoge poten terug kwamen. Tja, zo werkt het natuurlijk stiekum niet he.

Als men zelf onzorgvuldig is met spullen dan gaan ze stuk en het is voor crocs toch een hoge kostenpost om elke keer bandjes ed te moeten vervangen.

Dus ik zou vooral teruggaan naar de winkel en ze vragen hoe en wat, maar verwacht niet binnen een week een nieuw bandje. Als ze het al gaan opsturen dan kan dat echt weeeeeeeeeeeken duren…

Ik hoop dat jij gewoon geluk hebt en mijn verhaal voor niets is geweest. Het is en blijft flauw bij een neiuwe schoen. Wellicht dat je het wel kan gooien op slechte kwaliteit…

Dit staat er op hun site bij de FAQ 's:

Vervangt Crocs een gebroken strap of Rivets (zwart dopje)?

Heb je een gebroken Rivet (zwart dopje)? Neem dan contact op met onze klantenservice (bij voorkeur via email) en geef ons de maat en het model op. Dan sturen we je nieuwe Rivets toe.

Heb je een gebroken strap? Geef aan ons het aantal, de maat, de kleur en het model door, zodat we de juiste strap kunnen versturen.

Je zou dus denken dat ze niet zo moeilijk doen…

ik heb het geprobeerd en ik hoop dat ik geluk heb :slight_smile:

En ??? Had je geluk ?

Ik heb nl hetzelfde, maar dan op de eerste dag (had ze online besteld bij ze zelf) en heb een mail naar de klantenservice gestuurd. Ik heb het voorlopig opgelost met een splitpen, maar hoop op een nieuw pinnetje …

We wachten af :?

Ik heb het ook gehad bij de crocs van mijn dochter en zelfs in een winkel waar ik de crocs NIET gekocht had kreeg ik direct een nieuw gratis dopje en verder nooit meer problemen gehad en wij wonen op crocs, hier in huis 6 paar in gebruik.

Komt wel goed schat ik in hihi.

Succes, Petri

Ik heb ze dus ook gemaild nadat ik op hun site gelezen had hoe te werk te gaan. Dit is nu al weken geleden en heb tot op heden niet eens een mailtje terug ontvangen. Dus een strap ontvangen…heb er een hard hoofd in.

Gewoon naar een willekeurige zaak die ook o.a. crocs verkopen, die hebben als het goed is ook die bandjes en zwartje knopjes op voorraad. Zo heb ik het gedaan in elk geval.

Slecht dat ze gewoon geen reactie geven per mail.

Groetjes, Petri

Petri : Bedankt :stuck_out_tongue:

Ik ben naar een sportwinkel hier in de buurt gegaan en heb ook een nieuw pinnetje gekregen … ben erg blij, want de kindjes lopen er graag op.

Dus bedankt voor de tip :clap:

trouwens, nu na een week niets gehoord van de klantenservice :thumbdown: wel schoenen verkopen, maar geen feedback … heel slecht :naughty: