Cricut

Ik zit al een poos over een cricut na te denken



Cricut is dé gemakkelijkste manier om te stansen!

De Cricut is een automatische stansmachine. In enkele ogenblikken stanst u de mooiste letters en figuren op veel verschillende manieren. Met 1 cartridge is het mogelijk op meer dan 3000 mogelijke manieren te stansen! De Cricut is compact, gemakkelijk mee te nemen en zeer gebruiksvriendelijk.

Dus te gebruiken om te scrappen/kaarten maken




Nu heb ik een financiele meevaller :dance: :dance:

En nu de vraag: Heeft iemand hier een cricut en hoe bevalt die?

Is namelijk een hoop geld, daarom twijfel ik er al lang over.

Ik heb onlangs bij de trekplijster een double do gekocht



is net zoiets cricut



Hij is 29,95 geloof ik en je kan daar de stansen ook daar kopen



alfabet vers figuurtjes zijn iets van 3 euro



hij werkt prima en ben er tevrede over

Ik heb er een in Zuid Afrika gekocht (en nog véééél meer leuke scrap spulletjes :inlove: ) maar dat merk heb ik hier nog niet gezien!



Het is in ieder geval leuk om te gebruiken!

Ik heb ook alle alfabet ponsen! Zelfde effect!

Cricut staat hier ook nog op het verlanglijstje. In de scrapwinkel heb ik me er vaak aan staan verlekkeren.



Tot nu toe bestel ik heel af en toe wat cricut stansjes als ik iets specifieks wil hebben, want Cricut heeft wel errug leuke stanzen!!! :inlove:



Veel succes met de beslissing en veel scrapplezier!

Ik denk dat de double do dan meer lijkt op de cuttlebug. (Die is ongeveer 89 euro)



De cricut is echt een machine die zo’n beetje wel (alles bij elkaar) 350 euro mag gaan kosten. Alleen de cricut is 200 euro.



Maar je kunt er zoveel mee, alleen de prijs houdt me nog tegen :o



kaboutertje: jammer dat dat merk er hier nog niet is! Ik vind 7 gypsies ook een leuk merk. Vooral de scrap stickertjes.

Mijn moeder heeft de cricut en is er helemaal happy mee. Een nadeel is wel dat de snijmatjes er snel doorheen gaan en dat die catridges zo ontzettend duur zijn. Mijn moeder geeft cursussen in allerlei hobbydingen en uiteindelijk haalt zij de inkoopprijs er wel uit maar als je hem alleen voor jezelf gaat gebruiken is het wel een hoop geld.

@Mutsie86 wrote:

Ik denk dat de double do dan meer lijkt op de cuttlebug. (Die is ongeveer 89 euro)



De cricut is echt een machine die zo’n beetje wel (alles bij elkaar) 350 euro mag gaan kosten. Alleen de cricut is 200 euro.



Maar je kunt er zoveel mee, alleen de prijs houdt me nog tegen :o



kaboutertje: jammer dat dat merk er hier nog niet is! Ik vind 7 gypsies ook een leuk merk. Vooral de scrap stickertjes.




sorry dan heb ik deze 2 door el kaar gehaald :oops:

@nijntje wrote:

@Mutsie86 wrote:
Ik denk dat de double do dan meer lijkt op de cuttlebug. (Die is ongeveer 89 euro)



De cricut is echt een machine die zo’n beetje wel (alles bij elkaar) 350 euro mag gaan kosten. Alleen de cricut is 200 euro.



Maar je kunt er zoveel mee, alleen de prijs houdt me nog tegen :o



kaboutertje: jammer dat dat merk er hier nog niet is! Ik vind 7 gypsies ook een leuk merk. Vooral de scrap stickertjes.




sorry dan heb ik deze 2 door el kaar gehaald :oops:




haha daar hoef je geen sorry voor te zeggen!!

Ik wist eerst niet eens dat je zulke apparaten hebt :wink:



mmm dus voor prive haal je je geld er niet uit zeg maar? :think:

Ik heb 'm ook. Superleuk om te gebruiken maar ik krijg er een beetje last van dat ik nu zoveel dingen heb om mee te scrappen. Avondje gaan zitten is er niet zomaar meer bij want uiteraard moet alles op tafel en door overdaad wordt mijn creativiteit aangetast lijkt het wel… :oops:



Maarrrrrr, de cricut blijft leuk! :mrgreen:Ik weet niet of ie al op de markt is (en kost ook wel wat meer) maar er is/komt een cricut die een programma heeft voor de compu waarmee je zelf stansjes kan ontwerpen :drool: . :wink:

@purpled82 wrote:

Een nadeel is wel dat de snijmatjes er snel doorheen gaan en dat die catridges zo ontzettend duur zijn.


Daar zijn inmiddels creative oplossingen op gevonden :wink:

zoals?

Ik neem even aan dat je bedoelt dat de lijm snel opdroogt. Je kan de matjes opnieuw inspuiten met lijmspray, werkt als een tierelier :wink:

Komt die lijmspray ook nog eens van pas :wink:





Maar ik heb um gekocht :dance: :dance: :dance:

Ik heb de middelste versie en kreeg een cricut designstudio gratis twv €102,50. Dat was de actie deze maand.



Ik ben he-le-maal in mijn sas :lol: :dance: :dance:



En heb al wat voorbeelden gemaakt!

He super!!!



Ben heel benieuwd naar je creaties! SHOWEN!! :mrgreen:

niet te snel gaan he haha, nu alleen nog dingen uitgeprobeerd.



Ik heb ook het stempelen ontdekt, daar nu 2 kaarten meegemaakt.



Kom tijd tekort 8)

Super zeg!

Ik heb hem ook en kan niet meer zonder!!!



Veel plezier ermee!

een voorbeeldje met de cricut en een eline stempel



En 2 voorbeeldjes met een magnolia stempel.