Creme Fraishe

Mag je dat wel hebben, we eten kip tandoori en daar zit creme fraishe in ? :think:

Ja hoor! Mag je gewoon eten. Eet smakelijk straks!

Mag het hopen van wel :mrgreen: vind het heerlijk op sommige gerechten :drool:

ja dat mag!!!eetse!!

Lekker he die kip tandoori… eet smakelijk!

Het smaakte heerlijk, alleen ben ik snel vol :frowning: das dan weer jammer

Ja hoor tuurlijk mag je crème fraîche eten waarom niet ? :shifty:

ja weet ik :mrgreen: misschien van rauwe melk (stond er niet op hoor) maar ben wat voorzichting

In NL kun je bijna geen rauwmelkse producten krijgen. Alleen bij van die kaasboeren zou je het even moeten vragen.

@Pumba wrote:

In NL kun je bijna geen rauwmelkse producten krijgen. Alleen bij van die kaasboeren zou je het even moeten vragen.

Ook bij supermarkten kun je wel degelijk rauwmelkse producten krijgen. kazen moet je altijd goed in de gaten houden.

Gruyere is rauwmelks, en kun je gewoon bij de supermarkt kopen. Altijd even het etiket lezen dus! :wink:

Maar goed dit ging over creme fraiche :wink:

Overigens ga ik ervan uit dat de kip ook niet rauw is :wink: , dus dan zal ie met marinade etc gegaard zijn. En dan mag zelfs iets van rauwe melk: alleen opletten dat het ECHT goed DOOR en DOOR verhit is(maar dat lijkt mij bij kip sowieso logisch :wink: )

Eet ze :drool:

@Tedski wrote:

@Pumba wrote:

Ook bij supermarkten kun je wel degelijk rauwmelkse producten krijgen. kazen moet je altijd goed in de gaten houden.

Gruyere is rauwmelks, en kun je gewoon bij de supermarkt kopen. Altijd even het etiket lezen dus! :wink:

Maar goed dit ging over creme fraiche :wink:

Ok, dat is natuurlijk waar. De VK vertelde het mij donderdag vandaar… :wink: :mrgreen: